2009年3月22日 星期日

第一造。一棵菜

這棵菜心看來已經可以收割了,這是我種有機菜兩個多月以來的第一造收成,可惜前段時間天公不作美,又冷又黃雨的搞得它的同黨都英勇就義了,剩下它一棵堅持到底。現在我的難題是就一棵,我該怎麼泡制它呢?
想想它由種子發芽到破土而出,再由我細心移盆分株直至成熟多不容易啊!雖然這是非常有趣的過程。
現在每天都有幾粒熟透的車厘茄和士多啤梨吃,鮮甜得很,不知道和用洗米水灌溉有沒有直接的關系。
像戀愛一樣,對自己喜歡的嗜好我也是极之投入的,要麼不做一做就要似模似樣的,在吉之島買來支撑車厘茄的圓形支架和用來給豆角攀籐的竹枝、鐵線。
菜苗要這樣間隔開移植,給予適當的生長空間才會茁壯成長。
三個星期已經如此翠綠誘人了。
這個豆角是蝕本貨,一開始長得很快,騙得我的歡心,騰空了很多盆來栽培它,怎知它虎頭蛇尾,三個多月了還只是這麼著。投資一樣的起心肝及時止蝕,四盆只留下這盆最健壯的,騰出盆來種青瓜。
青瓜的苗一雙一對的好可愛,原來這葉會隨著毛絨絨的新葉長出來後退落。很快的兩個多月就開始結果。原然傳統說的先開花後結果是不盡不實的,你看白白的毛絨絨的其實就是青瓜BB呢,它頂上的花還未開呢!
種瓜菜也有心靈上的得著,我發現且不論道聽塗說的,就算是眼見的都未必是事情的真相呢,很多事情我們一定要親身經歷過才能了解事實和真相,感受過才知道箇中三昧。

21 則留言:

  1. I love to eat meat, so if I ever have the room to run a farm to raise my own food, I am not sure if I will have the heart to eat them. Seems better to grow vegetables.

    Speaking of which, my mom used to grow her own vegetables in our front yard, but I can't tell if they taste better because I rarely eat vegetables. I am a carnivore.

    回覆刪除
  2. 條菜正嘅話, 一條就夠啦.

    回覆刪除
  3. 好可愛的菜菜!!
    唔...豆角應該是天氣的問題吧?這幾個月時冷時熱,她好像要夏天才長得快?

    回覆刪除
  4. Desertfox ,其實我都係食肉獸,少食菜多食生果,種都係因為貪玩。

    火鶴 :咁請問你條菜正唔正呢?


    麻辣七舊飯 :原來係咁,多謝指教!

    回覆刪除
  5. 行行:係吖!一係唔做做就要全情投入。

    回覆刪除
  6. 哇,见到咁绿油油,喺未好有满足感嘎?XD

    回覆刪除
  7. 係吖係吖!可以用喜悅來形容,果種開心法同以前買/收咗隻名錶不相伯仲。

    回覆刪除
  8. 一條菜心,不如加埋其他菜炒雜菜...見食啲嘛!

    好羡慕你....我屋企種乜死乜...唔係養唔大就係俾狗仔吃咗!(仙人掌都照食...激死!)

    回覆刪除
  9. 好主意,一於咁話。

    thx

    回覆刪除
  10. 很優閒呀, Hana!

    至於那條正菜,唔好等唔好諗,啅咗佢!

    回覆刪除
  11. 係吖人生諸事不過過眼雲煙,漸入化境,心態很好。

    啅咗佢?點解吖?

    回覆刪除
  12. Hana,
    你好厲害呀!d菜生長得好靚!

    回覆刪除
  13. 啅咗佢即係食咗佢、趙咗佢。正菜黎架嘛,唔啅俾人捷足先登啅咗咪慘。

    又或者等條菜長老了才啅,咪又係嘥。

    所以呢,有菜堪啅直須啅!

    回覆刪除
  14. 小的时候我也种过菜心,也只有一棵而已....
    最后我不舍得吃它,结果老死了。
    不知道吃亲手栽种的菜是什么滋味?

    回覆刪除
  15. V,其實我失敗咗好多次啦!你見得一條菜就知啦!不過依加真係越來越有滿足感了。

    校長:但我又想等佢開花留種喎...矛盾中...

    EvilaqiEr ,我試咗話你知。

    回覆刪除
  16. 差不多是種瓜的時候了 :)

    回覆刪除
  17. 我種咗翠玉瓜了,唔知得唔得呢?

    又:哩張黑白相哩個post真係好鬼型!

    回覆刪除
  18. 翠玉瓜要人工授粉, 比較易成功 :)
    家裡試過種出來只有一種花,然後種不成。

    回覆刪除
  19. 係吖?多謝指教,我都唔係好識,諗住一路種一路學,但我見啲青瓜有啲花開咗係冇瓜嘅,有啲就有,唔知係咪自己識授粉?我見有蜜蜂來釆蜜!

    回覆刪除
  20. 其實我也不懂得許多..:p

    如果不人手去處理的話,就只有依靠昆虫採蜜時把花粉帶過去了 :) 不過這樣感覺也很好。

    當然,是要雌雄花都有才行,上次家裡的翠玉瓜就是只有雌花,欲授無從。

    網上資料好多的 :) 有空可以看看啊。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails