2010年1月13日 星期三

冬日閑情

我的桂花不畏寒冬花兒盛放。摘一些放在小碟子裏,置在案上,香甜的氣息沁人心脾。

取幾撮用淨水沖一沖,放入小茶壺裏用沸水沖泡,隔一陣子水沒那麼熱了再混入天然龍眼蜜攪勻,清香扑鼻的蜜糖桂花茶在冬日裏溫暖著我的身心。


12 則留言:

  1. It's relaxing just by looking at those pictures. Well done Hana.

    回覆刪除
  2. 唔怪得經濟大蕭條:好似大姐咁強消費力既都搞什麼自己種(當然你係為興趣、品味而唔係錢),消費市場有咩法子唔死?

    回覆刪除
  3. 唔係喎!消費市場好暢旺喎!

    回覆刪除
  4. 噢,Hana, 我想起郁達夫的 [遲桂花].

    回覆刪除
  5. 飲花茶, 令人心境平靜, 好舒服:)

    回覆刪除
  6. 校長 :哩排好忙吖?

    小瓶子 :遲啲再整埋鮮桂花湯圓總正。


    港男大力 : 嗯嗯

    回覆刪除
  7. 哩個月係就係忙咗啲,淨去飲都有四單,仲有一單觀禮一單送行,暈咗!

    我又驚你忙哩!

    回覆刪除
  8. 我又真係好忙,周圍走。

    回覆刪除
  9. 好, 等得閒又去種棵桂花玩吓

    我鍾意d樹幹粗枝葉少既桂花,感覺好有味道.

    回覆刪除
  10. 對桂花的葉非常地不好看。

    回覆刪除
  11. i love growing flower, veggie and fruit too, but i don't have the space. i wish i could have the garden or roof like you do! seeing the plants grow is such a lovely thing!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails