2010年3月4日 星期四

超級環保的小弟弟(含'不雅'相片)


究竟掂唔掂嘅呢?

23 則留言:

  1. 哇,好快﹗哈哈
    又睇股又 tweet 又打 blog,
    好忙﹗

    回覆刪除
  2. 但係啲屎有重量架嘛﹗痾痾下個杯跌落黎咪仲多野做?

    回覆刪除
  3. 屎你個頭!你見過人細佬有屎屙咩?

    回覆刪除
  4. 鎚, 抑或係你JJ會屙屎呀?

    回覆刪除
  5. 笑死我了,多謝翠翠晨早帶咁多歡樂俾我!

    回覆刪除
  6. BB 一转身就。。。。。

    回覆刪除
  7. 1)幾個月大未識轉身

    2)大人見到屙咗都倒咗去啦

    回覆刪除
  8. aiya haha 都話返緊工好忙啦, 想打痾尿變左痾屎添哈哈

    回覆刪除
  9. 爆笑的誤會,幾好吖!

    個杯有野托住唔驚嘅,咁細的弟弟尿量好少!

    回覆刪除
  10. 由細訓練,咁大個左就可以唔使用手賣旗...

    回覆刪除
  11. 即係做完手術後,駁條尿喉一樣道理。不過條尿喉入到膀胱,仲要成呎幾長。

    我睇住個護士同我駁尿喉,至知道原來我個細佬,一啲都唔短,裡面仲有成呎長,只係未伸出黎咋!嘻嘻!

    回覆刪除
  12. 唔work ka, 要掛得實個窿就要大小剛剛好, 會逼實輸尿管的~~

    篤醫生 上

    回覆刪除
  13. 明年的今天我应该会有一个更简单, 更Innovative的Solution.

    回覆刪除
  14. haha, 影張相就得,容乜易親個咕。

    回覆刪除
  15. 我見到佢地同三個月大既bb上廁所, 真係睇到標哂汗.

    回覆刪除
  16. 非常好!

    環保中又有創意!

    回覆刪除
  17. 老麥 :你咁講我諗起個用銀匙的古仔。

    佛爺 :細佬同膀胱係兩樣野來喎!咪混淆視聽好喎!

    (如果你當面咁講,我會用好RAP聲調的國語講:拿出來看看!拿出來看看...)

    篤篤篤撐 :你見唔見到隔離總有个窿吖?相信小弟弟家長都幾認真去個令到個窿大小剛剛好。

    回覆刪除
  18. Desertfox ,check咗係仔啦?恭喜恭喜!
    拭目以待。

    校長:齋影相咁無聊?


    舞了 :三個月大既bb上廁所???驚驚...

    the8 ,創意滿分!

    回覆刪除
  19. 是啊, 是儿子来的. 现在正为名字烦恼.

    哎, 要改一个英文跟挪威文差不多, 而我们的父母又会读加有一点意思的名字真难.

    回覆刪除
  20. 仲以為用保鮮袋已經好醒架啦

    回覆刪除
  21. 你這張相非常不雅。要打格!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails