2009年4月20日 星期一

港男老了也可愛

此次東歐之游,旅行團裏有這樣一對疑是夫婦的物體,去旅行帶個這種款式的LV包包做貼身包包(要放証件、錢幣、相機、手機等等貴重又必須的物件)已經夠奇怪的了,這個可愛老港男還無時無刻地搶著拿這個女裝包包。整個旅程我一直在墜後,墜在他們的後面,因為這個老港男好有文化喜歡喋喋不休地show off說他對建筑的認知,說他如何由屋邨搬進西半山,說他如何進研究院做研究......試過兩次不小心走在他們前面,馬上被他迎頭趕上在旁邊不斷地發表偉論,至此我們就一直墜後,墜後比較清靜,他不會回過頭來教育我們。

有團友去了維也納的LV朝聖買了一個包包,問他東歐的LV也比香港便宜嗎?他說比如奶粉袋要比香港便宜約1仟元,還有11.5%的退稅,真的便蠻多喔!但是我呢?居然動於衷連進去逛一狂的欲望也沒有,雖然那個維也納的LV旗艦店就在十步之遙的右前方。(像我這種女人給我十張附屬卡也碌不出個大頭鬼啊!男人其實都比我聰明,嘿嘿...0

省下的時間我去了逛在奧地利很出名的連鎖超市BILLA,這麼大型的超市一如既往還是不收Visa和MasterCard,只收當地的兩種地區性卡。結果?朱古力和雪糕只有食自己囉!(其實買的很少,很出名的莫扎特朱古力也是出名的難吃呀!)

不寫游記的,但這次出游頗多感想,原本最想寫的是"我愛香港",看到C+寫的可愛港女何其多
我也趕緊湊個熱鬧。

14 則留言:

  1. Hana 番黎拿,真好,Welcome back !

    回覆刪除
  2. 好恩愛呀佢哋, 黐到實一實.

    唔.. 我响度諗遲啲我再老啲嘅時候會唔會又好似佢咁可愛呢..

    回覆刪除
  3. 歡迎回歸呀! 食...始終香港好!!
    啊..唔知點解跟親旅行團梗有一兩件(騎呢)代表o係左近.

    回覆刪除
  4. 咁都算可愛港男...唔...hana 變了~

    回覆刪除
  5. 你不讲我都忘了我家里也有那些Mozart巧克力, 还没吃.

    回覆刪除
  6. 跟團旅行,我睇人騎呢,人哋睇我亦都騎呢。
    維也納嘅咖啡店很不錯。

    回覆刪除
  7. 哈哈哈哈哈...

    就算去到歐洲,邊度都好,其實係無分別嘅,因為那位「港式男士」,即使去到邊,都係「 from H.K」,個 DNA 係無變的。

    個血液係一樣的。

    我無批評佢㗎,不過即話無變咁解嗟,哈哈哈...


    [ 這個老港男好有文化喜歡喋喋不休地show off說他對建筑的認知,說他如何由屋邨搬進西半山,說他如何進研究院做研究......]

    -- 類似咁嘅人我以前都遇過,頗為難頂。

    回覆刪除
  8. 介唔介意借用幅相一下?因為真係幾經典,好有代表性...

    純粹借用照片而已,希望唔好介意。

    回覆刪除
  9. 哈哈,唔好話名牌,依家我+次行公司有九次都唔知自己需要乜,真係乜都冇需要買。好悶,行黎都唔知為乜!

    回覆刪除
  10. ha... 點解so far 無一個男人幫我拿過手袋? 唔通係我既問題? 係咪果d小鳥依人組合才會發生?

    回覆刪除
  11. I HAD BEEN MISSING YOU!!!!

    LOL this photo shd go into the permanent “kong gal/boy” collection as it captures the unique essence of Kong gals/boys!!!

    So you had a nice trip? Can’t wait to read your sharing!

    A very big kiss!!

    回覆刪除
  12. 呢幅相經典之處呢 ( 我指代表性 ),唔係個手袋係咪 LV,亦唔係有個男人幫女友拎手袋...


    而係「港式男幫女人拎手袋原來係無年齡界限」嘅!

    即係一種公認左、正確嘅「普世價值觀」嚟。又即是說明左,不止年青一代港男有此作風,進一步說,因為覺得「咁樣做係啱嘅,應該咁做」的意思。

    所以呢幅相的代表性就在此處。


    Good Shot !!! Good Job!

    Good good good!

    回覆刪除
  13. This photo is so good, the baldy with handbag, plus 小鳥依依.

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails