2008年1月17日 星期四

寒夜裡的暖水袋

冬日裡寒意蝕骨,晚上躲進被窩時最好有個暖水袋。

暖水袋剛灌入開水的時候很燙,每一下觸碰都是熾熱,所以人們幫它套上一個柔軟的絨布袋隔溫,而那些少數不怕熱情如火的猛男勇女卻任憑它捂紅了雙手熱流入心。

隨着時間的推移,暖水袋漸漸地不再熾熱,溫度適中,溫暖如春,人們把它緊緊地擁在懷裡。身體漸漸暖了,雙腳卻還是冰泠,人們把餘溫猶存的暖水袋挪到腳邊,暖水袋繼續溫暖着人們的肌膚。

時間飛逝,曾經熾熱、曾經溫暖的暖水袋變得冰泠,半夜裡和溫暖的雙腳每一次的触碰都是顫抖、嫌棄,可是人們已經習慣了溫暖的被窩,誰又會頂着寒氣起床,幫暖水袋注入新的熱量呢?

於是,人們或重、或輕地伸一伸腳把暖水袋踢到一邊,任由它冰泠如霜,被窩裡的你只管溫暖好夢正濃。如果此時有一個溫度適中、柔軟溫暖的暖水袋塞到人們的懷裡,又有誰會推卻呢?

、、、、、、

愛情就像寒夜裡的暖水袋。

24 則留言:

  1. 哎呀,慘嘞,如果愛情好似寒夜裡嘅暖水袋,咁,唔凍又唔駛用,冇乜幾可需要架咋噃(特別係熱帶同亞熱帶)。唔制!

    回覆刪除
  2. 小朱姐姐:
    我都唔制丫!你曳曳
    要鼓勵創作嘛,天馬行空先有創意嘛。
    我純粹有感而發嘛,愛情是永恆的,又點止咁少時間用呢?愛情都可以係沙漢中的駱駝、甘露,睇你點想像啫。又或者你當我講緊住係南北极側跟嘅人。

    回覆刪除
  3. 哈哈,講吓笑之嘛!我今朝做到溫溫燉燉呀,坐低抖氣嘅時候見到你個暖水袋,咪發吓噏風囉。我梗係鼓勵創作喇,我個人都唔鍾意跟規章做嘢嘅。^_^

    回覆刪除
  4. 小豬妹妹:
    你見我用姐姐稱呼你都知我都玩緊啦。
    話時話果個狼窩文字嚇得我唔敢再闖添,你又點睇?

    回覆刪除
  5. 暖水袋換了新水,又可以再暖過,就好似愛情都要加新elements(唔係加入第三者),先可再次溫暖

    回覆刪除
  6. ch,
    咁就要睇下有幾多人願意天寒地凍半夜起身加新elements啦。
    其實唔係好多羅。

    回覆刪除
  7. 兩位妹妹,暖水袋凍咗就踢到一邊,好慘啫。沙漠之舟又好,綠州都好,也不可能死生相隨,始終不是愛情的最好形容。

    撞鬼,今日仲凍過尋日。衫又著薄咗,鼻頭已有點濕,今晚又要夜返,聽日九成病。

    仲有,我都話人生往往只有一次,首箏曲真係無咗,好悵!

    回覆刪除
  8. 你都話嚇親!點會呀,你見過咁多大場面,冇理由固噃。可能我個人貪玩喇,其實我就真係冇乜嘢,不過字母人都好體貼我哋,成日驚嚇親我哋。其實一開始都係因為佢我至去呢個竇(當然我有推波助瀾搞嘅。)所以如果佢唔喺度,又唔會有咁大意欲去囉。即管睇吓佢啲搞成點喇。

    回覆刪除
  9. 朗兄:

    咁大個人仲未識著衫架,小心啲至得架。以後返工換衫之前聽吓收音機天氣報告先喇,或者好似我咁,打1878200聽吓。自己知自己事呀。=P

    回覆刪除
  10. > 起身加新elements啦。其實唔係好多羅。

    我又覺得呢d野睇人架者,好似我咁,同老婆拍左拖12年結左婚1年都仲好恩愛呀...

    回覆刪除
  11. 我都係果句:

    我~其實唔中意著衫...訓教

    回覆刪除
  12. 好精警既比喻

    學霖:
    你快d可憐下我啦咁

    回覆刪除
  13. 暖水袋太危險了,成日驚佢會爆!

    我和他喜歡用暖包,擦熱一個可以熱到第二朝!好好用!

    回覆刪除
  14. 我都係好怕暖水袋個蓋會甩( @@"一床都係~~ ),有無邊隻信得過? 推介下?

    回覆刪除
  15. eric,
    你好彩羅
    你攬實個袋係心口冇咁快挪去腳邊咪冇咁快涼。
    或者你果邊總係上半夜呢(唔好打丫,講下jar)

    回覆刪除
  16. derek,
    得你讚我啊(流緊眼淚)

    回覆刪除
  17. 喵喵:
    你同佢總使暖包嘅???

    回覆刪除
  18. 大文:
    求其雜貨鋪買個幾廿蚊膠嘅都得啦
    國人用咗幾拾年好少出事架,擰實啲就得啦。

    回覆刪除
  19. 話時話,香港地,駛唔駛用暖水袋呀!

    回覆刪除
  20. > 你果邊總係上半夜呢

    唔好敢啦,總要向好o個方面睇架嘛

    回覆刪除
  21. 有些人很耐寒,不需要暖水袋

    回覆刪除
  22. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  23. 我昨晚枕住個暖水袋訓

    et

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails