2008年10月15日 星期三

變、變、變

自夕陽西下開張以來,斷斷續續地收到網友的郵件好奇13歲的女兒是個什麼樣子的小女生,長得和我像嗎?這家伙有時和我很像,有時又像是我偷回來的-一點也不像,成長的過程中不斷地在變、變、變!

好多人都說出世第一天的BB很少有這麼漂亮的。
還不會自己坐好,也不懂反抗有些無耐,任由我將她當作活動娃娃般擺弄。
好胖好可愛,像個男孩,很容易就開懷大笑。

還沒什麼自我的審美觀,接受我的粉紅娃娃裝扮,那個菠蘿頭由我親自設計和操刀。十歲的時候翻看舊相片,她堅持我有虐兒傾向,因為她認為我把她打扮得像貴婦狗。
自己的女兒也應該尊重她的私癮,所以相片不能放大。10歲開始只穿黑、白、灰和深藍,而且持續地苗條。


劉德華-心肝寶貝MV

21 則留言:

  1. 雖然細細張, 但都睇得出係美人胚子. 而且, 最緊要係內涵似你!

    死火, 我真係開始恨女.

    回覆刪除
  2. 13 歲嘅女女,我哩個副校長好錫學生架,今次一定要約見家長咯!

    haha....

    回覆刪除
  3. 火火:就好似你覺得必必天下至靚仔咁,我都覺得佢好靚吖!

    恨女?唔使恨喎!到時兩個仔都娶埋新抱咪有個女囉!嘻嘻!

    回覆刪除
  4. She really does look like you.

    I still think that I would want a boy first and then a girl.

    回覆刪除
  5. 其實其中有一張BB相係我來^.^

    一仔一女咁係好啦!我夠想囉!但世事邊有咁理想呢?

    回覆刪除
  6. 校長:我夠想見'師母'囉!

    回覆刪除
  7. 娜姐:

    好難相信你真係有個13歲女女!!
    佢細個好得意!!

    回覆刪除
  8. 行姐:>好難相信你真係有個13歲女女!!

    唉,個個都咁講,哩次總唔塞住你把口?

    嘻嘻

    回覆刪除
  9. 兩姊妹都好靚!
    吓?乜係兩母女?
    唔係呀嘛?

    回覆刪除
  10. 娜姐:

    多謝你唔塞我把口! hehe

    回覆刪除
  11. 12:38?
    嘩,你使唔使派報紙(1分鐘喎)咁快吖?

    放到大我惊驚你起痰吖!

    回覆刪除
  12. 行姐:多謝你多謝!

    tt,我呢老皮老骨求其'心靈美'就得了,我個女了喎,梗係靚啦!咪起痰啊!總有一頓水飲咗未?

    回覆刪除
  13. 只穿黑、白、灰和深藍,
    怎麼和我相同,是誰的主意?

    野孩子上

    回覆刪除
  14. > 有一張BB相係我來...

    一張??? 邊張先???

    回覆刪除
  15. >其實其中有一張BB相係我來^.^

    我估係第二張

    回覆刪除
  16. 感覺她是個活潑的小女孩!

    回覆刪除
  17. 我已飲夠12噸水
    乜腎石都沖走

    回覆刪除
  18. 生女好丫!(對眼同面形都似阿冰妹你播)

    回覆刪除
  19. 老麥:咩風先?

    野孩子:你的主意!:)

    火鶴:咪果張囉!

    卡臣:冇獎!

    Sandra ,對吖,她愛運動。

    tt,嗯

    cm,你總女子吖!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails