2009年6月22日 星期一

青出於藍

和女兒母女檔上陣落場打best ball,抽簽抽到和城中某財演父子兵對陣。打了兩個hole發現唔對路,個廿四號老豆擺明留力鬆張等個仔球球都係best ball,滯後幾步拖住個財演鬧鬼佢:「X生,依加唔係上電臺吖!你使鬼咁假吖?我咁蠢,第一次同你打波都知你留力,你估你個仔知唔知呢?栽判又知唔知呢?你咁中意讓個仔表現,不如我哋兩個老鬼詐肚痛離場等佢哋對絕得啦!」

「呀?呀?乜睇得出咩?噢,咁盡力囉!但我盡力你哋唔夠我打格喎!」

「咩叫體育精神吖?你留力唔單侮辱你個仔總侮辱埋我兩母女格喎!」

「有冇咁嚴重吖?好好好,唔好嬲唔好嬲,我全力以赴得未?」

「多謝!」

結果係巾幗大勝須眉,細佬勁過老鬼,後生即係後生,清晨6點開波,太陽未出已經汗如雨下,由裏濕到外,老鬼後勁不繼,最後兩個hole俾後生仔揸哂棍,灰爆。

哩排瘋狂打波,大量出汗排毒,日日食兩大杯雪糕都瘦咗5磅,要食多啲肥返啲先得了。

13 則留言:

  1. 呢排又熱又濕真係好難頂
    打陣波(tennis 咋)件衫濕到好似沖完涼咁,except 自己勁臭,要帶多幾年衫中途換

    回覆刪除
  2. 原来打Golf真的可以减肥. 跟小时候看电视看到一群老人家行行企企很不一样. 我打完球手和腰痛了两天.

    这几天天气好, 我也多运动了, 还是打我的至爱, 网球.

    回覆刪除
  3. 好羡慕食咁多雪糕都可以瘦呀!看來我要多運動運動了。

    Cheers!

    回覆刪除
  4. 講大話仲以為人地唔知係財經演員所必需。

    回覆刪除
  5. 叮! 近排肥O左好多, 搞到要開始節食同做運動啦!

    回覆刪除
  6. 鎚 :咿,哩排出門我都會帶多條連衣裙傍身喎!

    Ron Lau ,我?哈哈!有時都會嘅...

    Desertfox ,加下香港個天氣做咩運動都可以減肥啦!同埋細佬哥學打golf身型會較修長。

    回覆刪除
  7. 小瓶子 :都幾大!

    市場維京人 :運動量大又冇時間食其他零食嘛!

    川 :所有'運動'做多啲都會瘦!嘿!

    老人:最搞笑係佢睇得自己太高了,結果咪唔夠我哋打,輸成11桿。

    回覆刪除
  8. 運動減肥是好, 不過小心中暑呢!

    回覆刪除
  9. 多謝!我會格了。

    其實我唔係為减肥而打波嘅,係為比賽先勤力啲練嘅。我幾滿意自己肥瘦適中的體形,唔中意太瘦,自己知自己事,我太瘦冇運行(其實女人太瘦唔係好事來)!

    回覆刪除
  10. "同埋細佬哥學打golf身型會較修長。"

    希望我还来得及开始把身型变修長.
    今天一睡醒就被老婆拔了三天白头发, 我的天啊, 真的变老了.

    回覆刪除
  11. 相士都係好認真同我講:你唔可以瘦,一定要圓潤,一瘦無運行。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails