2010年2月27日 星期六

無聊

女:「Good morning Mum.」

媽:「衰人,唔睬你!」

女:「嚇?咩事先?無啦啦鬧人!」

媽:「你個衰人吖!刷完牙咁耐都唔返房,走出廳度睇報紙?頭先你一去廁所我已經躲係你房門背後,諗住嚇下你嘛!點知等咗咁耐,啍!」

女:「哈哈哈!抵你!」

媽:「總笑我?唔睬你。」

女:「好了好了,唔笑了,咁要點樣先睬返我啫?」

媽:「我去返你房,你過一分鐘再入來,要好驚喎!」

女:「嚇?好囉!」

……

媽:「嘩!」

女:「好驚呀!好驚呀!嚇死我啦!」

媽:「嘻嘻...算你啦!睬返你。」

女:「天嗱!(雙手向上,抬頭無語問蒼天的姿勢)點解我阿媽咁無聊?!」

5 則留言:

  1. 大姐當年指拖時係咪已經咁? XD

    回覆刪除
  2. 我一路都係咁,我諗7、80歲都會係咁,正一老而不。哈哈哈!

    回覆刪除
  3. 让我想起米兄的一个漫画

    http://ricericemake.blogspot.com/2010/02/blog-post_12.html

    回覆刪除
  4. Ebenezer,好似有。

    Desertfox ,係喎!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails