2010年10月5日 星期二

如何讓貓吃胡椒

於某次政治局會議中,毛問曰:「如何讓貓吃胡椒。 」

劉少奇:「用筷子強塞喉嚨裡。 」

周恩來:「先餓他一陣子,將胡椒包在肉內,使其不知不覺中吞下。 」

毛澤東:「將之塗在貓屁股上,等到發紅、發痛,貓就會很仔細的舔,而且做的很高興很幸福。」


廠姥沒老毛那麼'變態',為人處事奉行人不犯我我不犯人,人若犯我我必雙倍奉還的宗旨。那貓當然是自以為神不知鬼不覺的幹了影響廠子利益的事了,又當然在貓屁股上塗胡椒這種事,廠姥是不會親自出手的。廠姥其實不相信這個世界有神不知鬼不覺這種事的,做得出來必定會有人知,只要事前不知道就好了,對廠姥來說,有些錯誤的代價僅僅是辣得掉眼淚是不足够的,還要悔得腸子都青了才成,才能以儆效尤。

這年頭廠姥真不好做呀!善有時、惡有時;弱有時、強有時;喜有時、哭有時;柔有時、狠有時......攢錢真難呀!

10 則留言:

  1. 你得嘅!你好聰慧好叻!:)

    回覆刪除
  2. 多謝茶啡姐!

    哩啲人係要俾啲顏色佢睇并要佢吞哂落肚!(好狠吖我)

    回覆刪除
  3. 冇番咁上下斤兩,你如何守住你份家業呀?
    睇你文已覺得你是個很有分寸的人!:)

    回覆刪除
  4. 咁我想溫柔淡定嘛!偏偏有啲人唔到黃河心不死係都要以身試刃,唯有揸劍迎上都幾無耐!唉...

    回覆刪除
  5. 綿裡針,也是很溫柔淡定嘛 :)

    回覆刪除
  6. 唔好呀~ Tiger好乖架, 佢只係有條件曳咁啫..

    回覆刪除
  7. 大多数厂佬揾的都是血汗钱,不像投资/投机/地产的“精灵”回报。
    所以从面容可和简单行为很易就能分辨谁是厂佬。
    但在hana的blog很难估到有做厂经验。
    相信这就是hana blog有么多智慧的原因。
    Thanks for sharing。

    T

    回覆刪除
  8. Ron Lau ,話哂都係性情中人,綿裡針咁高難度邊做到呀!

    火鶴 :我唔喜歡貓,但真係好鐘意佢個樣喎!唔知點解我覺得佢好似我估估惑惑咁。

    T,THX. hehe...

    回覆刪除
  9. 好盞鬼呀隻貓,叫TIGER? 本來以為係你的,但你話你唔鐘意貓......

    回覆刪除
  10. TIGER唔係我養嘅但等於我養嘅咁囉!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails