2011年2月8日 星期二

種菜還是種花?

種的明明是菜芯,長出來卻成了油菜花。 你看看你看看這又細又直的莖哪裡有一丁點菜芯的樣子?
還好我為人處事的心態很好,很會順勢而為,隨時因應形式調整心態,能由種子開始種出花兒,也是一種能力嘛!隨便找個水晶杯一插,還蠻好看的! 過年嘛!花花草草不能太素,綁個紅彤彤蝴蝶結,氣氛馬上就出來了。
登登登...第三造荷蘭豆又上市啦!哇...又嫩又甜,好吃到呢...

9 則留言:

  1. 哈哈,啲菜芯真係好特別!祝妳人比花嬌!

    回覆刪除
  2. haha, 聖人不凝滞於物,而能與世推移,這是因勢利導之理,從你那處體會了 :p

    回覆刪除
  3. SKII ,多謝!(之不過我咁嘅年紀人比花嬌好似無咩意思喎!嘿嘿)

    校長:社會大學。

    回覆刪除
  4. 出咗trip, 邊個幫你淋菜呀? 蔬菜要日日淋水架

    回覆刪除
  5. 你自己冇睇d菜幾耐呀? 你睇佢地連"軟"都冇, 條條直筆甩, 佢地又瘦又老, 淨係識開花, 可能之前冇落肥呀.

    仲有, 你d菜種信唔信得過架, 照計應該好平架喎, 冇理由都假冒啩.

    回覆刪除
  6. 與題目無關,可是找不到地方表達,借此一快!今天,我特別強烈的想X!情人節快樂!

    ~一所咖啡不好喝的餐廳~

    回覆刪除
  7. 謝謝你還記得我。!新年快樂!

    回覆刪除
  8. 我經常都到此遊覽,不過冇留筆跡而已。乜你感覺不到麼?每逢佳節倍思親。唉,你吾會明架
    喇。

    ~一所咖啡不好喝的餐廳~

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails