2011年5月24日 星期二

變幻原是永恆

月供2628、388和3968好幾年了,直至上月2628出了業績,首季少賺22%,縱觀三家H股保險龍頭企業的本年首季數據,國壽於首季原保費收入約1,230億元(人民幣‧下同),增長率約11%;平保總保費收入約861億元,增長27.5%;太保實現保險業務收入481億元,增長13.7%。很明顯2628跑輸另外兩隻,花無百日紅2628已變成另一隻匯豐了。的起心肝决定停供2628,諗諗下以自己係股海打滾咗咁耐的經驗和交的學費,同埋唔大使的個性,似乎唔再需要哩種月供儲錢的平均買入法了,索性連388和3968都停埋。

13 則留言:

  1. 花花,題外話 - 妳那些早於2008年寫關於婚姻愛情的看法實在極讚!真的希盼花花能在未來繼續賜多些金石良言。

    回覆刪除
  2. 其實道理來來去去都是那些再寫也只不過是新瓶舊酒曇了...嘿嘿...

    回覆刪除
  3. haha, 原來我地 32分鐘前不約而同的做一個相同的動作:貼文 :p

    回覆刪除
  4. 我隻太保渣左太半年了,升左2蚊,但已經係升得最多的股票了(另外係388同a50)
    早幾日個董事長話未來未必keep到個盈利增長,搞到我都唔敢再買多d

    回覆刪除
  5. 校長:真係巧了。

    亮:哩排嘔返凸吖我!只IPO1299反而最硬正。

    回覆刪除
  6. 花花,敢問有沒有見過愛情長存於婚姻的個案?還是所見的無一倖免?若然如此,當伴侶變了相處得來的親人一樣,是不是已經算是修成正果?

    回覆刪除
  7. 市底咁弱,避吓風頭係上算:)

    回覆刪除
  8. 今融海潚後,將所有2628及3968沽出換入實金,之後一有錢就買實金,依家長期唯持90%實金,10%現金!

    回覆刪除
  9. 嘩!金融海潚後開始買嘅實金你咪為資產增值咗好多!我揸嘅實金係資產比例中少於10%,因為好難存放﹙擺去银行保險箱以面積計每年箱租都5位數﹚又冇息。我有7成係樓同鋪係唔同地域的5個城市...

    回覆刪除
  10. Anon ,在兩個陌生人中產生的情感關係中,激情是小學,愛情是中學,感情是大學。能升讀大學當然是值得恭喜的,至於究竟是大學好還是不斷地留班在不同的中、小學裡打滚好,就因人而宜了、人各有志了。

    Ebenezer,真係弱到暈。

    回覆刪除
  11. 有埋共同宗教信仰等如唸博士後

    回覆刪除
  12. 好似好耐冇睇你的文章了。

    回覆刪除
  13. 看完2628最新的業績,證明你是對的~~支持!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails