2008年1月28日 星期一

坐擁大婆名份,享受二奶待遇

對於女人來說沒有什麼事比"坐擁大婆名份,享受二奶待遇"更幸福的了。

坐擁大婆名份講的是因緣際會,只要在對的時間、對的地方遇上對的人,大婆的名份就手到擒來,那是上帝給你的禮物(禮物當然有合用的和不合用的,所以才會有那麼多人離婚),女人本生不用付出什麼去交換。

女人要想在婚姻裡享受二奶的待遇,就必需動動腦子,調整好心態主動表現表現,遇上的是真正愛你的男人,要享受二奶的待遇其實也不太難,當然三奶的門是要堵死的。
一:
祟拜你的男人。不管你自己有多麼出色或優秀,他的仕途是如何不濟,他總有一點半點的優點讓你無限擴大,然後贊賞、崇拜。
二:
世上沒有丑的女人只有懶的女人,在他和你自己的喜好之間找出折中點來打扮自己(千萬不要完全放棄自己的主張,這將會成為日後大吵大鬧的導火線)。
三:
在他的嗜好中找出你最喜歡的,然後加以深入了解、研習,提升自己的水平,并和他一起切磋、交流。不要勉強自己陪他看足球比賽然後哈乞頻頻,不要陪他去打網球,平均十個發球接到一個,他會寕願和你留在家裡的。
四:
不要偷看他的電郵、SMS,很多事不知道要比知道好,有些事讓它怎麽來就怎麼去好了。
五:
不要緊張他的金錢,要關心他的財政(包括該出手時就出手、巧取豪奪、詐癲扮傻等等)。
六:
不要吝啬你的贊美、鼓勵和感謝。收到禮物固然要感謝,對一次美滿的性愛的感謝有事後煙的功效。煲焦飯之後煮爛飯也別忘了鼓勵他的進步,至少還會有下一次的嘗試。
七:
不要將三級片拒之門外,當愛情變成感情之後,這是最好的催情劑。在自己接受到的范圍內和他討論性愛并研究改良、嘗試新的姿勢。
八:
不要阻止、埋怨他望向美女的眼神,像同性朋友般和他討論她們的明眸皓齒、豐乳肥臀,他得了個同伴,你了解了他對女人外表的口味,日後遇上相似的女人你自會有所防備,這是一舉幾得的好事。
九:
不要在朋友(包括你的和他的)面前和他意見相左,有需要的話你甚至可以跑去洗手間,悄悄地打電話告訴他你的不同意見。他改變了意見旁人問你的意思不要吝嗇說上一句:我聽他的。坊間只有'幸福小女人'的形容,還沒聽過'幸福大女人'的,智慧盡在其中。 逆了你的意?回家關起房門再好好泡制他。
十:
不要報怨他的父母,雖然不是每個老人都可愛的,但是天下無不是的父母,他的父母就算再不好也只能由他自己去報怨。
十一:
要尊重他的宗教信仰,盡量求同可以存異,積极參與懶予干涉。
十二:
要有至少一道撚手小菜,不需要你會煮九大簋或煲阿二靚湯,但至少會做一種美味的食物(蛋糕、布甸、餃子甚至可以是獨門配方的蔬菓汁),讓他吃過難忘,在他心裹就有思念的味道了。
十三:
要告訴他你愛他。男人討厭的是女人天天問他:你愛不愛我?倒是很樂意聽聽女人親口說愛他的。不要像傳統的華人父母那樣愛在心頭口難開,連愛都要猜很辛苦的。
十四:
要溫柔。精明、強悍留在辦公室好了,潑辣、豪邁只在球場上展現,溫柔的女人男人才會忘返。
十五:
要善待他的父母,要愛屋及鳥,要讓他的父母感覺到多了半個女兒而不是少了半個兒子。
十六:
要樂觀要開朗。林黛玉是很美的,可是要天天對着過日子的,男人寕願去找晴文或襲人。憂鬱是一種病,像沙士一樣是會人傳人的。

要做到以上這些,可能很多女人認為很難甚至不屑,我倒認為只要你真的很愛一個男人,所有這些都是自然而然的。你自然而然的愛,他自然而然的也會給予你二奶的待遇。當今社會有很多女人愛得要生要死,我會說連死都不怕了,還有什麼事是難的呢?!愛是要用心的。

隨時更新中

47 則留言:

  1. Hana:

    我真是佩服得五體投地!

    回覆刪除
  2. 嘿嘿~本當如此~本當如此
    花花不如你去開個補習班喇?
    肯定賺到盤滿缽滿呀!

    流浪
    呢d咁有「智慧」既女人
    真係萬中無一呀
    就算有都係低調既多
    或者已經一早被私有化
    ...........

    回覆刪除
  3. 易亦:

    私有化咗,唔緊要,來個大時代,希望能私有私有化,嘿嘿...

    唔知點解,同你一併埋,就講衰野,哈哈!

    回覆刪除
  4. 夏娜 ~

    我都話一天都光晒,人間暖流一樣...



    仲可以簡單 d 添。

    1. 睇少 d 八婆電視劇,就算睇左都唔好當係真。

    2. 老實講,真係出少句聲,除非大件事,否則太多聲氣,人唔煩自己都煩。

    3. 老土到嘔講句,少一點人比人。見人地好似好好,其實點知人地是否充炮艇。

    4. 又老土到喊講句,人人命不同,自己以為差,其實未必差,心理作用居多。

    5. 食得臭豆腐抵得臭,條佬自己揀既,無人用枝槍指住去嫁,唔好嫁左之後又去搵對方缺點。

    6. 兩公婆,齊喜慶,也齊卜街,無話邊個贏。 贏左又點,條佬變哈巴,又係無出息。

    7. 錢呀錢,命呀命,有時侯,只要唔太影響家計,咪俾條佬駛下錢囉,唔通帶落棺材咩。

    8. 只要唔係壞人,嘗試尊重下條佬既朋友,有時人也命也,可能人地係貴人,如果下下得罪人,好運都變衰神。

    9. 心胸闊 D ,見到靚女唔好成日唸經咁唱人,女人自己唔覺,一個女人唱其他女人,係好令人難頂。

    10 . 笑一笑,世界更美妙,鵲鴣呱呱叫。少 D 黑面,少 D 扮悲劇,常歡笑不會眼淚掉。起塊死人面,唔等如有型。


    哈爾濱 陳大文 上

    回覆刪除
  5. 即丫...如果香港多幾個亞夏娜呢類人呢,基本上...


    香港其實已經無乜問題架喇,哈哈~~

    回覆刪除
  6. 流浪:
    鬆毛鬆冀啊我

    **********************************
    易亦:
    我好容易知足
    個缽依加都ok滿架了喎

    **********************************
    大文:
    你嘅簡單啲,我啲臺灣嘅孤朋狗友睇唔明架。

    回覆刪除
  7. Hana,

    妳嘅男人真是三生有幸.....

    狼窩內的一匹狼

    回覆刪除
  8. 狼少:
    你冇聽過"唱得比說得好聽,說得比做得好"嗎?
    哈哈!
    **********************************
    morca,
    依加個市唔好嘛
    點會上市呢?
    hehe

    回覆刪除
  9. >希望能私有私有化,嘿嘿...

    嘩!你自己係度向花花表白心跡咋喎
    唔好扮講衰野賴我呀拿! ;)

    再講呀:人地「個缽依加都已經ok滿」架喇喎!
    你有冇足夠斤兩去「私有私有化」先?

    咦?咪住!你係咪補習社校長呀?
    莫非你有興趣幫miss花開班?

    嗚嗚~死老餅你快d返黎喇
    冇人同我一齊一唱一和整鬼呀花花
    好鬼悶呀!
    唉!不過遽聞死老餅返到香港比d女粉絲纏到連食飯都唔得閒
    睇黎佢都就黎比人渣乾渣淨做名符其實既餅「乾」架喇!

    回覆刪除
  10. "千萬不要完全放棄自己的主張,這將會成為日後大吵大鬧的導火線"

    "不要緊張他的金錢,要關心他的財政(包括該出手時就出手、巧取豪奪、詐癲扮傻等等)"

    實在太妙啦!

    希望娜姐姐教多幾招, 我都想"享受二奶的待遇", 哈哈!

    回覆刪除
  11. 死易呀,我依家趕頭趕命,遲的同你開波!

    回覆刪除
  12. 嘿嘿!
    你又黎混淆視聽喇?
    你想搵主人家「開波」唔好話搵我!
    (o拿!係你話講衰野先架!)

    如果你唔係講衰野呢...
    應該出賽既時候唔出賽
    咁對手當然自動晉級喇
    至於流浪喇喎
    要燉落去打丙組喇或者冇得玩喇!

    回覆刪除
  13. 救命!風頭火勢,改唔起死梗,我忍..忍..忍..忍..忍...

    回覆刪除
  14. 偏偏有d女人,鍾意管男人既宗教信仰呢...

    回覆刪除
  15. Hana:

    我都佩服得你五體投地!

    如果你真係咁做,你隻佬一定愛死你,如果遇人不熟, call 我,介紹d好仔俾你, haha

    回覆刪除
  16. 易亦:

    花花高我九班,邊夠胆同主人家開波。真喺落場?波網都未除,比佢對妙目一,個心一震,即刻吹雞完場啦!(啦啦啦,咪諗衰野呀。)

    私有私有化嗎?其實唔係要錢,係要感情。花花錢多到要做善事,根本唔恨啦。呢個世界情的力量最大,不過我這個老殘的電池快耗完,無 watt 啦,吹吓水仲可以。

    補習社?一來我唔係做生意人才,二來
    花花優哉游哉,得閒寫吓文就過癮啦。

    諗落叫流浪的球隊都係渣渣地,都係留係蘇格蘭呢個氹仔,格流,唔駛落丙組卦。

    喂,未領教你個餅乾老死,但係火仔呢?好耐無見,今次唔見家長啦,叫佢放心,不過,攪家訪,@ @ @ @ @ @ @

    回覆刪除
  17. 死人易係度搞搞震
    銅鑼灣了喎唔整去灣仔?
    老餅係唔會撑你架。

    **********************************
    流浪:
    冇人招呼你兩隻野都玩得咁高興
    真係賓至如歸了

    **********************************
    火女:
    未寫完不斷更新中

    ***********************************
    ch,
    客氣客氣
    我點會捉到鹿不脫角呢
    hehe
    多謝多謝
    有需要我call你
    *******************************
    deaek,
    未講哩條就來講
    話時話有啲人(包括男女)好奇怪,自己頭家都未顧得掂就堅持逢十進一,咁咪有問題羅

    回覆刪除
  18. 冰妹:

    點解唔多女仔留言既?

    回覆刪除
  19. c.m,
    我諗可能係好多女人都唔認同五、七、八絛掛。

    回覆刪除
  20. 甚至第一、三、四、六條。

    你知道啦,被崇拜權、被寵壞權、被讚美權,同埋完全知情權都可能係女人天生人權既一部分。

    回覆刪除
  21. 花花:

    我同易亦玩慣玩熟,唔駛招呼啦。不過佢無蒲頭成日,話唔定棄權唔玩啦!

    回覆刪除
  22. Hana:

    我有感而發,唉...

    cm:

    梗係冇女仔回啦,唔岩聽嘛

    回覆刪除
  23. Really good! (我係女仔)

    等我都認真思考一下先...

    可能d女仔覺得 "車, 男人咁賤, 洗乜對佢地咁好呀/咪俾飽飯佢食"之類? 所以難有共鳴...

    老實說, 這十幾點好有道理, 真是值得我好好學習的! (我覺得尤其係第八點最難做到......)

    回覆刪除
  24. 認同!認同!認同!

    這16條中我就差兩三條未能完全做得好.

    回覆刪除
  25. 究實嚟個世界重有無嚟啲女人?

    做咗幾十年人,只識得一個,重要唔係我嘅物業添.

    『苹菓水客』

    回覆刪除
  26. 你識都一個都好啦,我一個都唔識...

    回覆刪除
  27. c.m,
    天生?未必架喎,我睇都係後天催谷局多。
    **********************************


    derek,
    所以啲教徒咪中意係教會識男女朋友。

    **********************************
    流浪:
    係丫佢忙到連海都唔過丫。

    **********************************
    火女:
    第八都難做到?
    死啦,我覺得男女天生生理構造唔同,男人去逢場作興只要唔涉及到感情嘅,我都接受到喎。好彩冇寫埋上去遮,如果唔係實俾港女群起而攻啊。

    ***********************************
    sandra,
    努力啊,你就來唔憂嫁啦。

    **********************************
    狼少、ch,
    當然有啦,當好多女人嫁唔去嘅時候,哩啲女人幾廿歲都唔憂嫁架。

    回覆刪除
  28. > 人去逢場作興只要唔涉及到感情嘅, <--- 噢~~~ 呢樣野我反而接受唔到喎,有生理反應唔代表一定要去做...

    回覆刪除
  29. ch,
    拿拿拿
    逢場作興個范籌好大,我冇話一定係真刀真槍出生入死喎。好多女人係連同小姐唱隻歌仔都同你死過格嘛。

    回覆刪除
  30. haha,男女諗野果然不同,冇錯有d女人真係連同小姐唱隻歌仔都同你死過,你...係唔係講緊我老婆???

    回覆刪除
  31. ch,
    我...我...我唔想揭你瘡疤架

    haha

    回覆刪除
  32. 其實做生意(尢其是同大陸佬)逢場作興真係冇得避,其實有好多男人都唔想去,不過唔去唔得...

    回覆刪除
  33. [ 試過第二日個媽媽生要求我俾多三仟蚊湯藥費...]...<---@@"~

    好驚喎!

    逢場作戲, 其實明架, 接受架 (只要佢死口唔認同唔俾我見到, 我視為對我尊重)

    只係同佢一齊討論女人...始終好似怪怪的咁囉!

    回覆刪除
  34. ch,
    唔得咪唔使唔去羅
    haha
    話時話係大陸同日本鬼子做傾生意一樣咁難頂。試過第二日個媽媽生要求我俾多三仟蚊湯藥費。

    回覆刪除
  35. 《 陳大文 部落 / 部落星期天 》 已針對您的文章「坐擁大婆名份,享受二奶待遇」留下新意見:

    [ 試過第二日個媽媽生要求我俾多三仟蚊湯藥費...]...<---@@"~


    >>>> 唔通玩神打?

    回覆刪除
  36. 神打,愛打,セ打,物打呢家野都唔啱我,冇得講。

    冬天都未過,談甚麼春天!

    回覆刪除
  37. 咦,花花,點解對靚眼翻番嚟?

    回覆刪除
  38. 呀美人, 本狼想轉載妳這篇網誌, 並會列明出處 !! 不知可否 ? 放心, 不是載在狼窩內...哈哈 !!

    狼窩內的一匹狼

    回覆刪除
  39. 呀美人, 我在另一處的個人網誌地址, 放在狼窩最頂篇的回應內, 賜教啦 !!

    狼窩內的一匹狼

    回覆刪除
  40. 大文:
    我諗應該落咗藥,變態到暈啊。最後我俾多伍仟蚊佢,個女仔至少成個禮拜開唔到工。
    ***********************************

    火女:
    冇乜啫,即係好似講關芝琳靚啲定劉嘉玲靚啲咁,反正都係唔識嘅。
    ***********************************

    流浪:
    因為有個世外高人話:"我覺得妳部落之前果幅眼相片,係我見過最特別既自我介紹照片,我唸地以前 [ 清潔香港 ] 果幅有對眼望住你果種 feel。"

    ***********************************
    狼少:
    收到!
    即管羅去用,放心我係唔會約你去"水"食飯嘅。haha

    回覆刪除
  41. 花花:

    你知道「曲有誤,周郎顧」這個典故嗎?以後我在你跟前狂揼垃圾啦!

    回覆刪除
  42. 流浪:
    嚇剎我了。
    小女子又豈可和人長得帥、精通棋樂、又愛惜美人的陣上大將、陣下紅塵濁世翩翩佳公子的周瑜同日而語呢?

    回覆刪除
  43. 花花博通古今,我問正顯得自己鄙陋。

    只是我在你跟前狂拋垃圾,如女樂師之刻意誤彈,以求周師一睞,異曲同工而已。

    最近收了不少二千大洋的告票,也活該!

    回覆刪除
  44. 流浪:
    >如女樂師之刻意誤彈
    我從來都唔敢以為你真係唔識。

    回覆刪除
  45. hana:

    我喜歡音樂,但只能作一個聽眾的份兒。我樂於用心去聽,你每一個動人的音符。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails