2008年9月12日 星期五

芒果汁

上星期,舅父仔從台灣帶來自家種的蘋果芒,取了隻大大的、青青的、圓圓的、好可愛的,收進米缸的底層,想着焗熟再吃,結果事忙忘記了。昨天美人(威猛哥的女人)煮飯時,挖到寶,一看,經已熟到透。

雖然睇落好靚仔、好威猛,實情係虛有其表,就像需要偉哥的男人-摸起來軟軟的,想硬食就一定唔得啦!半磅重的舅父仔心意不捨得丟掉,古靈精怪的我突發奇想,用最簡單的工具飲最純的芒果汁。
真係得喎!好甜好好味,一開始齋用嘴吸都掂,慢慢啲汁出到咁上下,開始要加埋手作仔,係咁鏈、搓、揉……個嘴又要不停咁吮、吸、啜……足足搞咗20分鐘先俾我吸干吸淨,過程雖然享受但都幾攰。冇哂精華嘅芒果冇影到相,皺哂皮都幾核突下,影來做乜吖!



PS:金股匯全部下滑,係時候訓練EQ啦!大家笑吓啦!

18 則留言:

  1. >開始齋用嘴吸都掂,慢慢啲汁出到咁上下,開始要加埋手作仔,係咁鏈、搓、揉……個嘴又要不停咁吮、吸、啜……足足搞咗20分鐘先俾我吸干吸淨,

    吓? 妳講緊芒果呀?

    車!車!車!車!

    回覆刪除
  2. PS:金股匯全部下滑,係時候訓練EQ啦!大家笑吓啦! <----几时入货好呢?

    回覆刪除
  3. >吮、吸、啜……

    我啲中文比較差,可唔可以解釋吓有咩分別?

    >PS:金股匯全部下滑

    嘩,我仲想佢哋跌多啲喎~

    回覆刪除
  4. 我敢講,呢隻係全世界最幸福既芒果。

    回覆刪除
  5. tt,係芒果jar,有相為証。

    小瓶子:月供咪月月都入貨囉!大舉入市咪等啲所謂嘅blog萬富翁唔再更新;06-07年新出版果啲財經雜誌執笠;報刊財經版縮水;財經演員唔再推介股票;股市交投淡靜,成交持續低迷;人人都唔講股票專心工作搵食之時囉!

    米兄:攞過隻咁大又咁軟嘅芒果來先教你啦!齋講你好難'領悟'喎!

    靚鎚:hehe,幸唔幸福要問過隻芒果先知啦!

    回覆刪除
  6. hana:

    芒果裏面有虫,點算?

    回覆刪除
  7. 誰是blog萬富翁?鄧x閑?內地巴菲特林..園?

    誰是財經演員?等我用相反方向買賣!

    講到投資的EQ,真係笑唔出。

    回覆刪除
  8. 咁大隻都比你吸乾. 唔係講笑喎!

    回覆刪除
  9. KaKaKa

    笑緊啦! 得呀!

    回覆刪除
  10. 本來唔識笑,看完生锈鎚那句,忍不住笑咗出來。

    回覆刪除
  11. kakaka, 個芒果梗係有虫喇, by metaphor!

    回覆刪除
  12. I play US stocks, just short selling some banks, and right afterward the stock shot up. I need some EQ training as well.

    回覆刪除
  13. Desertfox,嗯,好多時/事EQ緊要過IQ!大家切磋下啦!

    校長:我只理吸唔吸到精華,至於虫了喎,邊理得咁多呢?hehe

    李小龍:嘿嘿,我冇睇過鄧X閑嘅博(係一次都冇)所以哩度一定唔係指佢。blog萬富翁都幾多下,一定唔止一個咁少啦!
    林圓其實唔差!一早收咗聲解甲歸田,唔會係度死撐。連何超瓊都話身家縮水七成,點解總有乜神物神係度話自己總有錢賺呢?!

    回覆刪除
  14. 樸老 :KaKaKa?即係最低級果種?開心都好吖!

    讀食姐:咦,你擺明偏心靚仔。話時話好多時啲留言總精彩過正文!

    回覆刪除
  15. 而家我笑得好難聽咩?

    最低級果種係講到白晒人哋都唔覺得好笑嗰啲!

    你呢個各自演譯,有想像空間,係我識得笑嗰級。 ^^

    回覆刪除
  16. >最簡單的是開心

    難一點的是快樂

    更進一步是幸福

    不能幸福,快樂也好,不會快樂開心才行。


    我講緊尋日係你度嘅留言遮

    回覆刪除
  17. 我關心啲後生仔女啫。哈﹗

    回覆刪除
  18. >吮、吸、啜……

    阿鎚呀,個object好似係果枝「又幼又軟」既飲管喎!
    幸福果個唔單只係個芒果
    個芒果淨係享受鏈、搓、揉……遮

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails