2009年10月5日 星期一

施比受有福

好開心個仔終於出世了!唯一的難題是用父親還是母親的名字命名好呢?這所中學傾注了很多很多的夢想。

願人人夢想成真!

30 則留言:

  1. 這所學校的意義, 會使你終生幸福.

    回覆刪除
  2. thx,承你貴言。

    得閑可以去客串教下書。

    回覆刪除
  3. 不如叫「夕陽中學」, 又或者「花含煙女子中學」吖.

    回覆刪除
  4. 前面總有個市縣名嘛!夕陽唔老泥,花含煙,嘿嘿,我都想,但啲男學生點算先?

    回覆刪除
  5. 啊! 我尋日正講左想建家學校!
    hana 姐, 妳係得既!

    回覆刪除
  6. 你細我咁多歲,依加已經咁諗,你總得過我吖!

    祝你早日如願以償!

    回覆刪除
  7. 唔怪得你呢排o甘少post, 原來忙呢樣野.
    父母名一齊用la, 學校名唔怕長ka !

    回覆刪除
  8. >但啲男學生點算先?

    爽到不行!

    回覆刪除
  9. 捐獻建校嗎?咁會是什麼身份呢想問?

    回覆刪除
  10. 我又想做校長啊..
    如果我能夠起一間女子中學,
    咁校長就會好鍚啲學生,
    校生亦會好鍚個校長...

    回覆刪除
  11. 冰冰:

    「夕陽」... 「初暉」?

    宿舍門用捲閘不好,要改。

    回覆刪除
  12. 篤篤篤撐 :哩壇野搞咗好耐啦!

    >學校名唔怕長ka !

    太長啲字逼埋一齊唔好睇嘛!

    逆:啲男學生冇得入,點爽先?

    八哥老豆 :是。Title一大堆,哩度唔方便講。

    c.m,嗯嗯,thx
    鎚 :咁miss呢?(啍!年齡畸視?)

    回覆刪除
  13. Wow!!!!!!!!

    建學校要不要自己人監工?

    一個 Project 要搞幾耐?

    有冇搵d其他機構幫手呢?

    回覆刪除
  14. 噢,花花,開學校預個位我哩個三流副校呀,我乜粗重嘢都做架。

    至於校名,若可,共用雙親名字也可諗諗。

    回覆刪除
  15. 唸下都爽喇!個名咁有意境;)

    老豆個名?講出黎大家參長下?

    回覆刪除
  16. 不如用品質啦, 有品行有素質.

    回覆刪除
  17. 蘇記 : ^.^

    老麥 :我哩間唔係希望工程果啲,係同當地政府合作的擴建中學有埋高中同住宿,由批地選址攞批文...都搞咗兩三年了。承建商係我朋友,質素有保証,又搵咗個best friend無償幫手畫則。

    校長:好吖好吖(義工喎!製唔製先?)

    逆:>唸下都爽喇!

    原來你咁慘?

    Quality Alchemist ,哈哈!你就想!

    回覆刪除
  18. 巨你個頭,我都不知幾小鳥依人。

    回覆刪除
  19. 我都想講句:“hana 姐, 妳係得既!”!

    回覆刪除
  20. 起一所學校比起捐一筆錢出來,得益的人更多更實在亦減少 "意外" 出現~

    花姐請唔好嘔住兼笑納....忍唔住要咀啖你!

    回覆刪除
  21. hana 你好利害丫!

    幾時開ar? 等我搵d 親戚幫親你!

    回覆刪除
  22. 造福人群啊。十個讚!校舍外觀也很好。我覺得校名喺短啲比較好。易記嘛。

    回覆刪除
  23. >巨鳥依人!

    神雕?哈哈!可能會被砸死喎!

    回覆刪除
  24. Ingrid , :)

    老麥 :巨鳥?頂唔順格啵...

    niko ,冇咁快依加得個空殼,最快都要下個學期。

    eric ,太短唔過癮啵,適中最正。

    易:砸得欲仙欲死有咩唔好先?

    回覆刪除
  25. 呵呵,係你欲仙欲死到頂唔順呀?梗係好喇!

    回覆刪除
  26. 你好勁呀!之前發白日夢買六合彩,朋友問如果中左三千萬會做乜?我話在大陸起間學校都唔錯喎...(畀朋友翻白眼)
    估唔到你輕而易舉就完成!偶像呀!
    係呢,最終改左乜名呀?

    回覆刪除
  27. 哩度好多錢都係我勸捐返來!咁大間學校自己捐哂我死啦!
    應該都會用返自己個名。(父母話我名係佢哋起,人係佢哋生,用我個全名佢哋最自豪喎!)

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails