2010年7月26日 星期一

Where are you from?

熱情的土耳其人:Where are you from?

固執的香港游客:Hongkong.

熱情的土耳其人:Korea?

固執的香港游客:Hongkong!

熱情的土耳其人:Japan?

固執的香港游客:Hongkong!!

熱情的土耳其人:China?

固執的香港游客:Hongkong!!!

熱情的土耳其人:Singapore ?

固執的香港游客:Hongkong!!!!

熱情的土耳其人: Ah? Errr ... Indonesia?

固執的香港游客:Hongkong!Hongkong!!!!

旁邊的'世界女'(即係我)忍唔住插把口話;We are from China.

固執的香港游客:China?

'世界女':Yep.人家根本唔知香港係咩地方(之後問過唔同城市的土耳其人除香港之外,他們同樣不知道臺灣。)Indonesia都來了Philippines還會遠嗎?



每個人都著眼於自己面前的事并將之無限放大,大事在天下眼中卻都是小事甚至無事。

我站在距今已有三千多年歷史以弗所古城的地標~「大劇院」中舉頭仰望青天思索著在這個古老的地方多少人來了又走了?在歷史的長河中、在浩澣的宇宙中人是多麼地渺少......

帶團的資深領隊說:「以色列、約旦、埃及和土耳其是一生人必要到的地方也,是只會去一次的地方。」Never say never,我不敢說這輩子都不會去了,但相信這一、二十年是不會去了。

如果有閑錢、有時間(至少十天以上)、有體力,土耳其是個非常值得去的國家,人文、歷史、自然環境都很值得去感受,特別是Cappadocia的 Balloon
全世界只止一家的靚景250元美金絕對物有所值。可惜的是為了遷就女兒的時間我選了個人家一年中僅有的一個高溫月份去,烈日下38度的棉花堡把我們熱壞了。

(拍了很多0技術的相片﹝啲景實在太靚,靚仔又實在太多了,總有好多靚BB〕,有空就遂啲貼上來。)

13 則留言:

  1. 棉花堡咁多比基尼女郎, 唔見你嘅?

    都話熱氣球要去坐啦, 家陣無後侮, 係咪?

    回覆刪除
  2. 若知你去遠行,就約班麻甩去撐檯腳了...

    回覆刪除
  3. 咁唔識轉膊,仲一路玩九唔搭八,嗰個查實係唔係香港人泥呢?

    回覆刪除
  4. 火鶴 :棉花堡已經好少比基尼女郎了,嗰度啲水加下剩係可以浸下腳咋!

    10:09:原來你係穆罕默德的信徒。

    Ebenezer ,嗰個係土生土長香港女人。

    回覆刪除
  5. 影相第一定律:

    風景先決!

    等你靚相

    回覆刪除
  6. 我同意, 人生真係要去一次, 去過之後又真係無咩意思再去了.

    回覆刪除
  7. 我次次都答HK, 再補HK is part of China.

    回覆刪除
  8. 固執好呀, 至於對方明唔明, who cares ?

    當年識得個蘇格蘭老師, 就係因為佢死都唔認自己係英國人, 堅持我地叫佢蘇格蘭人, 所以令大家了解蘇格蘭和英格蘭的分別。

    邊種做法arm ? 其實睇我地自己既身份認同。

    至於我, 一定自稱hongkonger

    回覆刪除
  9. 老麥 :影靚仔都唔使技術!

    imak ,咿,教徒都咁諗咩?有好多石中教堂喎!

    hkeric ,有人咁答,跟住人家回佢:Oh,I know China,but I don't know Hongkong.

    篤篤篤撐 :>who cares ?

    咪我囉!答完買完啦啦聲上車啦大/佬姐,成車人等緊係吖!!!

    又:都話人人當自己好大囉!你對HK哩個身份咁執著都好正常。而我就覺得自己只不過係人一個。

    回覆刪除
  10. 答完買完啦啦聲上車啦大/佬姐,成車人等緊係吖!!!
    >>>>呢個point, 我buy !!!!!

    又:都話人人當自己好大囉!你對HK哩個身份咁執著都好正常。而我就覺得自己只不過係人一個。>>>
    我又唔覺得hk人呢個身份好大, 只不過係一個小城市一個小人物, 不過就係覺得同"中國人"既含義不同。

    回覆刪除
  11. 篤兄, 如果鬼佬問我係咩人, 我會講我係Chinese. 但如果佢哋問我中意邊度D女仔, 我就一定堅持話Taiwanese Girls咁囉.

    回覆刪除
  12. 棉花堡真係好多靚bb, 我都捉唔少bb影相.

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails