2010年11月17日 星期三

從「股市天天向上」看人生百態


這個由寕夏衛視搞的競賽節目超級好看,集娛樂、知識、趣味於一身,除了各參賽者自大、自信、自豪、自吹、自嘆、自悟的人性百態和各自或順景或逆流或起伏不定的人生百態外,不時轉換的18位財經界嘉賓的談吐也是令節目精彩的一個重要環節。

雖然A股市場和港股竭然不同,但是道理卻是萬變不離其宗的,建議由最新一集開始看,每一集都值得看,因為每參賽者都有不同的生活背景和炒股經歷,每個人對股市都有不同的瞳景的期向,一如你我般是活生生的鏡中影。

5 則留言:

  1. 節目係睇投資心態而唔係技術操作, 似乎响專家眼中, 心理質素好緊要.

    哈, 睇落又有D似非誠勿擾等節目..

    回覆刪除
  2. interesting. thanks for introduction

    回覆刪除
  3. 節目名就是:股市天天向上

    回覆刪除
  4. 国內电視節目娛樂性丰富,奇人百出, 比香港6叔個台果啲胡鬧節目嬴几+條街.

    噢..呢个節目由溶到無得溗嘅溶盛重工贊助, 令我回想同一老闆張先生嘅恆盛845一役, 慘痛回憶, 不過都係張生嘅教訓, 先令我避過呢輪新股潛水潮.

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails