2010年11月24日 星期三

霸王難稱霸

《經濟通通訊社23日專訊》霸王國際(01338)發出盈警,指經初步估計,從今年7月至10月期間的營業額,比去年同期大約下降31%,使截至今年12月31日止年度業績與去年同期相比,有較大幅度的下降。

霸王 除了營業額下跌之外,管理和成本控制一樣問題重重。有次在大陸某朋友家遇上在霸王任職中層的朋友,隨口說霸王洗頭水蠻好用的,結果第二天就讓人送來兩大箱'贈品'。

再加上天王、天后的廣告酬金,雖然霸王現價$3.10和上市最低價$3.02差不多,還是應該避之則吉。

4 則留言:

  1. 單係營業額跌三成已經有絕大問題了,在內地有冇受到壹仔報導既咩用有害物質消息影響?

    回覆刪除
  2. 冇影響喎又,內地啲人只要你平啲又有大明星幫手賣廣告就會買。營業額跌三成係因為佢近年成日做特價,去貨量其實冇咩少到。

    回覆刪除
  3. 嗯... 快些穿3蚊吧...

    回覆刪除
  4. 大市23000樓上佢跌破3蚊值博率真係幾高!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails