2010年2月11日 星期四

嘿嘿...

男人的樣貌可不可以搞得好看點?女子遮住的位置不知道有沒有驚喜呢?嘿嘿...

21 則留言:

  1. 驚喜位會吾會就係沖水掣.....hehe

    回覆刪除
  2. 可能係一沖水掣就有驚喜呢?

    回覆刪除
  3. haha, 真攪鬼!

    可以做過女的嗎,不方便,也可以坐上半天!

    回覆刪除
  4. 最驚壞左手勢
    日後一坐蓮就急屎!

    回覆刪除
  5. Hana︰哈哈!除非好急,如果唔係我諗我唔會「去」,好似俾人睇住一樣:p

    來同妳拜早年,祝新的一年人旺財旺,花開富貴,青春常在!

    回覆刪除
  6. my first question...

    嗰個係咪真係女人泥架先...?

    回覆刪除
  7. 比娃鬼驚魂還要可怕的題材

    回覆刪除
  8. 抵死得佢ar,連個公仔個樣都咸咸濕濕咁!!!

    回覆刪除
  9. 女子遮住的位置
    >>>你指她右手遮住果條事業線 ? kakaka

    回覆刪除
  10. 有D 恐怖哦....响边度架?

    回覆刪除
  11. 腳制沖廁,一沖變熊抱?

    回覆刪除
  12. 減少女廁人流的好辦法。

    回覆刪除
  13. 校長:做過女嘅你係咪會掉返轉來坐?

    黑人 :你講男人啩?女人嘅話可能潮X!

    Coffee n Tea ,整個啱胃口嘅我會去!正所謂人生在世...乜都試下吖嘛!

    也預祝你萬事勝意!畫作更上一層樓!

    米兄:係男人總正吖!!!(咁就會有黑人所講嘅問題了...)

    Wander Cat ,有啲人會覺得有趣!(查實我覺得幾搞鬼!係唔滿意個樣遮,用pvc做總正吖!)


    鎚 :如果有材料多我諗住整個軟膠嘅大波波女人出來玩下!問咗個啤膠模師傅佢話冇問題,嗯...諗諗下...玩玩下可能又係一門生意,我諗緊將佢同暖廁板/洗patpat結合埋一齊...咿,好似真係有得諗喎!(多謝你先)

    Ebenezer ,可以預定唔同樣會唔會好啲?

    篤篤篤撐 :事業線 ?咪講笑啦!女人遮住好多好野喎!

    小瓶子 :唔知吖!啲友仔send俾我咋!

    老麥 :哩個主意正喎!但唔用腳用...正啲喎!

    回覆刪除
  14. 覺得個個位可能係沖厠位,haha..

    回覆刪除
  15. 唔知因驚恐(或憤怒)過度而扑爛個廁所既女顧客會唔會遭店主起訴索償呢?

    如果係我, 我真係好大可能會整到個人形廁所體無完膚架.

    回覆刪除
  16. 當然當然,唔係佢點會開心?

    新年喇,祝花花你永遠美麗,正財橫財,都賺個盤滿缽滿!

    回覆刪除
  17. 恭賀新禧!

    祝花花
    才思煥發!
    財源滾滾!
    萬事如意!

    最重要的,就是
    更加有女人味!
    嘻嘻!

    回覆刪除
  18. 只有日本人才想得出來.
    祝妳 新年快樂!

    回覆刪除
  19. 遲來的拜年, 祝身體健康, 心想事成!

    回覆刪除
  20. 校長:多謝!也祝你出入平安!哈哈...

    佛爺 :大家咁話!你當然係男人味重一重啦!

    Quality Alchemist,我也覺得男人的樣子像日本武士。
    祝你新年過後也快樂。

    行行:唔遲唔遲,我總遲(復)吖!祝係萬事勝意!平安喜樂!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails