2010年6月8日 星期二

只準進不準出

大陸的好友知道我是個愛種植的'神婆',今年生日送了兩盆健壯的羅漢松給我。

問了香港海關,原來在香港羅漢松是可以進口的,但只準進不準出。
把它們放在天台的財位,之後... "家有羅漢松一世 ...的心理作用見效了,財源雖未至滾滾來,倒也廣進了。遲些有空準備自己插枝育苗,培養些盆景羅漢松,轉贈各方友好。
上個月拿回家時己經結果了,枝葉茂盛,果也多。

仔細看不覺得像羅漢!倒像個頑皮的小孩(幫它添上可愛笑容的我大概更頑皮吧!)。

16 則留言:

  1. haha, 幫它添上可愛笑容....

    強如羅漢都俾你搞到死咯,花花!

    回覆刪除
  2. 羅漢松應放財位嗎?
    因為我成日聽人講財位應放大圓植物!

    回覆刪除
  3. 最近在網上搜索了一下經營花店之道, 原來其中一個方法, 是叫你去郊野山間摘取花卉草葉, 以慳減成本. 等有機會, 我去hana家裡去偷羅漢松去試試看. 哈哈.

    回覆刪除
  4. 校長:啋啋啋!乜死死聲?!

    imak ,針型植物的确唔适適合擺係財位,但師傅話羅漢松例外喎!而我擺咗之後又幾好咁囉!

    舞了 :嗯,無本生利,但要小心睇清楚係咪屬於政府管轄的郊野,政府可以檢控!

    回覆刪除
  5. 哎吔, 開口著脷,罪過罪過!

    本來呢我係講,喺你妙手之下,鐵漢都變了繞指柔!

    回覆刪除
  6. >喺你妙手之下,鐵漢都變了繞指柔!

    哈哈,校長經驗之談乎?

    回覆刪除
  7. 喂邪王,真係好耐冇見,掛念得很!

    經驗?我那有這福氣啊!

    回覆刪除
  8. 嘻!我都冇七十歲,何稀之有呢又?

    >那有這福氣啊!
    冇計喇,你個浪子來無影去無踪
    見你上咗七十樓咁高我都懶得爬,
    咪喺下面個花叢度捕你囉。
    講褔氣,我細個果陣,第二夢(唔知喺你嘅第一定第二喇)都算喺我嘅偶像嚟㗎。你肯定好福氣過我先喇!

    >掛念得很!
    被人打到PK喇呢期!

    回覆刪除
  9. 講開種嘢,我種幾多死幾多。
    蕃茄出咗芽嘅,5株死淨兩株。
    佢活到兩個月我都偷笑。

    真係要請教吓啲高人先得。

    回覆刪除
  10. Ebenezer ,發(福)咗好耐了喎*.^

    易風 :原來我先至係稀(話哂都80了)

    過內人 :高人係咪指我啫?

    蕃茄出咗芽(約4片葉嗰陣)要移植并施肥,佢啲跟需要好多位所以盆要大啲,一開始俾少啲泥預位施肥加泥,因為佢啲根也會浮面。約兩星期就施一次有機肥,先鋪薄薄一層肥再用泥蓋住肥淋水,蕃茄喜水和陽光,曬得多就要多淋水,日頭太猛的話一日淋三次都ok。

    回覆刪除
  11. 邪王:

    講叻講有錢講靚就你同花花贏晒,講老就哩度冇乜人贏到我咯!

    去七十樓喺偶然拜訪咋,上得去都氣荷氣喘,爭的腳軟唔識落黎。你就精喇,喺花叢印印腳,啲靚靚花瓣仲耐唔耐掂吓你膊頭,爽癮呀!

    哩幾期都唔係好掂咯,二夢番唔番到生都未知。劣勢要捱吓,不過你捱完都有幾個美女服侍,你個單眼老豆就身水身汗,俾人打到一棟都冇咯!

    回覆刪除
  12. >話哂都80了
    我肯定你唔止喇,起碼有86...分分鐘90都有!

    我呢D開賭檔嘅easy come easy go唔算有。花花桑先喺實力驚人,佢喺咁依蘇少少,實在喺真人不露相呀!我一路等你一路驚到腳震震(唔喺印印腳呀),你咪以為比佢掂吓你膊頭好過癮,以佢嘅身手,我就唔會亂咁比佢掂我膊頭喇。除非你想做鬼也風流啦。

    嘿嘿,你要做正人君子喺慘D㗎喇。逝者已矣,算罷啦你。段估你都唔會咁快搵過個第三夢或者綺夢㗎喇。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails