2010年9月4日 星期六

我的選股思維

上個月股友Jay寫完 中國下一亮點 --- 重慶? 係twitter話:「想問各位,重慶係唔係真係好似佢地講到咁理想?係嘅話,除左960,仲有無其他可以食正?」

走去check下有咩股食正重慶條水,揾揾下開始留意2722(重慶機電),該集團主要業務分四個板塊,包括商用車輛零部件業務、電力設備業務、通用機械業務及數控機床業務。由我開始留意此股一路係2蚊附近徘徊,因為從未掂過哩隻股,都想睇清楚佢份中期業績先來決定。

8月31日公佈業績:今年6月底止中期業績,純利3﹒46億元(人民幣,下同),升60﹒5%,期內,營業額為42﹒63億元,升52﹒1%;毛利8﹒28億元,升66%。 」 業績幾好但唔派息,前日跌落2蚊樓下,以$1.95買入,昨日$2.10沽咗。

此股昨日收市價係$2.14,突破曬10、20、50平均線,企硬係2.1樓上,星期一開市唔排除向2.2進發的可能,但我唔會高追。錢係賺唔哂嘅,留返啲水位俾人其實亦都係減低自己接火棒的機會。會 吼回落先再玩過。

7 則留言:

  1. 還有中渝置地(1224),她是內房股而暫時也偏重於重慶發展,只是她的炒味比較濃.

    回覆刪除
  2. 我以為無人為意添!知道hana姐介紹過960,所以有去抽ipo,不過之後賣左。

    睇左幾條link都唱到佢咁好,所以咪問下你意見lor。我都有持2722,不過唔係因為重慶嘅關係︳係因為我相信基建會利好佢,同埋佢基本因素好 + 估值相對低。

    回覆刪除
  3. 小弟係3.9入左小小1382,等賣

    睇下美帝幾時又有壞消息,再玩:)

    回覆刪除
  4. hi, hana

    我没有看到你关于3918金界控股的投资建议。哪里能够看到?

    我是richard.

    回覆刪除
  5. 桑梓 :1224前排內房大冧時有留意過佢,不過內房實在太多選擇,後尾不了了之了。

    Jay,嘿嘿...留意未必要大聲吆喝嘅,好像做野咁,唔係身水身汗的人先識做野嘛!有啲人看似坐係度印印腳,查實做緊好多野!

    「基本因素好 + 估值相對低」都係我睇佢嘅原因之一。

    hkeric,1382掂吖!(要跟你學下野至得了)

    richard,我冇提過3918,亦都從來唔會係度寫咩投资建议,還請明查。

    回覆刪除
  6. [URL=http://community.essence.com/profile/buygold/#] buy gold coins from bank
    [/URL]

    回覆刪除
  7. 好明顯小弟是亂來的,如果唔係唔會放左9只......

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails