2010年9月21日 星期二

家中財政大權該由男或女來管?


大陸的年輕男女選男的30%,選女的70%,香港人又怎麼選呢?

11 則留言:

  1. 由男由女去管,都沒有所謂吧 - 最重要的是有商有量、有透明度、有信任。

    回覆刪除
  2. 小瓶子 :财政独立講就容易,做起上來其實不易總會傷感情添。試想下同一屋簷下下下都講AA制咩?如果兩公婆收入懸殊又點計呢?啲開支完全一人一半收入少嗰個捉襟見肘,減少支出收入多嗰個又要降低生活標準。如果收入多就俾多啲咁又算唔算真正的财政独立呢?...好復雜!

    Anon ,各取所長就最理想了。

    回覆刪除
  3. 如果我媽個代人呢(戰後出世)的,我就覺得可能女人管錢更好
    至於我地呢d80後嘛,我所見的女仔大都...嗯,所以點解我單身囉

    回覆刪除
  4. 大部分給太太, 小部分給自己用.
    有大金額的買賣(如樓,股票,外幣), 和老公(我)商量, 最後由老公(我)決定.
    (這是我用的模式. 不知其他人是否一樣.)

    回覆刪除
  5. 兩個人一齊生活嘅話, 我覺得財政幾乎無可能獨立. 不過由邊個來管財政, 就唔應該分男同女, 應該睇邊個理財能力強D.

    回覆刪除
  6. 同意阿鶴,兩個人一齊生活嘅話, 財政跟本無可能獨立。不過問題本身有誤導?家就係一家,何謂大權細權,何謂分男或女管?我同太太從來冇發生過錢銀上既爭吵,或者大家都有入息,我地每月自己份人工自己駛,駛淨個啲可以自己儲起,或入去聯名戶口,聯名戶口大家可以存錢取錢,對方從來唔過問。當然如果要用一大筆錢,大家先會討論啦。平時行街食飯有限錢,邊個有 cash 邊個出囉。其實如果屋企有咩事,都冇分啲錢邊個管啦,都要攞出黎用架喇。

    不過好明顯我同我太太呢種理財方式,唔係個個人都可以跟。我有個朋友同佢女友兩條友試過大家都冇錢,食完飯後先知大家冇錢,先黎 call friend 救急。真係貧賤夫妻百事哀!

    回覆刪除
  7. 亮:學蔡生話齋講野永遠要留啲退路,「我所見的女仔大都...嗯,所以點解我單身囉
    」後邊加多句'都有例外嘅'就穩陣好多了。*.^

    Quality Alchemist ,你的模式我喜歡。haha...

    火鶴 :我強啲我強啲,我又唔亂使錢又唔好名牌(下删1000字)

    靚鎚 :你嘅模式係好但唔係好好亦都唔實在,總需要兩個人都唔大/亂使的先決條件。

    人生大事除咗結婚總有置業同生B,哩兩樣都需要事先係金錢上做出籌謀,「駛淨個啲」先來儲太被動了...

    回覆刪除
  8. 嗯, 花姐講得岩, 小弟受教了, 其實都有唔少女仔識諗的

    其實講到理財問題, 無論男女, 有時都幾微妙。有d人小時候捱過窮會識慳, 又但相反有d人捱過窮, 搵到少少錢後好快就急不及待過好的生活, 慌死人唔知佢搵得多咁

    我覺得嘛, 理財上搵唔到共識的男女, 關係根本唔能夠長久, 唔分都注定終日家嘈屋閉的


    回覆刪除
  9. 最过份有一次买了车才回家跟老婆讲。基本上钱是我管的。没事老婆也不过问,因为她没收入。

    回覆刪除
  10. 亮:> 理財上搵唔到共識的男女, 關係根本唔能夠長久, 唔分都注定終日家嘈屋閉的

    全中!

    Desertfox ,嗯,她没收入你要好好考慮她的自尊心。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails