2010年9月3日 星期五

謹慎

夜漆黑,滂沱大雨下的路面倒映著紅紅綠綠黃黃的燈影,路面上的白色交通線若隱若現,路面狀況和前兩天香港的空氣污染指數一樣~很差。

平日裡我是個很烏龍的女人,但每當坐上司機位,手握方向盤的時候,我就謹慎起來。風和日麗的時候跟車保持一定的距離,為人更是為己,像今晚這種情况更是打醒十二分精神,在大雨中盡量和前車保持距離,雖然後面的司機不斷響按催促慢駛的我。

嘭!嘭!嘭!黑色轎車突然剎車,後面緊隨的兩輛的士相續撞尾,還好只是40km的車速沒人受傷,第四輛就是我了,抽頭揚長而去好不瀟灑,要不然大雨中在車來車往的公主道等交通警來錄口供可不是好玩的。

5 則留言:

  1. 大姐真厲害,小弟在香港是冇必要揸(揸車太貴公共交通太方便),在帝國免不了都唔想揸(始終揸右軚多一換方向要好小心)!

    不過一般而言女性可能仲勇吧?我有個同學出名辣車,一般2.5小時車程的佢1小時搞定,有次另一同學話去某地要5小時,佢兩個鐘就夠膽番來!個個同學目瞪口呆問點解時,坐過佢一次車以後打死都唔敢再上的本老頭插口曰:

    "人地揸70 miles、這位大姐至少150囉!" XD

    回覆刪除
  2. >去某地要5小時,佢兩個鐘就夠膽番來

    !!!嘩嘩嘩!我都目瞪口呆呀!

    回覆刪除
  3. 在香港,暫時真係冇乜動機去學車..

    另外,唔敢學車,係驚自己撞死人 ><..

    同埋相對公路(一個唔覺)交通意外(自己炒去人地度/人地炒埋黎/醉駕+藥駕司機..),我覺得地鐵真係安全好多...

    回覆刪除
  4. 地鐵梗係好啦!又快又平,至敗我住係鄉下,啲學生住嘅又係背山面海位,冇地鐵吖!

    回覆刪除
  5. Good! Your safety is the top priority!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails