2010年11月1日 星期一

博一博

一.中國(世)式博後門
所謂的VIP就是一個開後門的方式,世博裡相關單位的頭頭實在太多,因應各大小(官 )關係運行出一套獨特的開後門方式。第一種,可領取若干全園VIP通行証可進入所有場館,完全不用排隊,此種數量极少。第二種,小白菜主管証所有場館通行,完全不用排隊但有年齡限制,像我這樣的中女就冒充不了小白菜了。第三種也是最廣泛的走後門形式,每人(有關係的人)每天每館限定兩個名額,需至少提前一天通知提交名單,當日在指定地點集合由園警核對身份後,再帶領集體進館,此種約需再排隊半小時至兩小時不等。走後門都規范起來了,算是一種進步?
世博期間上海流行說:「如果儂告啥人有仇,儂就帶依到世博棄。」(如果你和誰有仇,你就帶他去世博。)
去世博看什麼?就是看人(中國人),或者和陌生人合影。現場所見外國游客只占1%左右(或者更少?)。
相比起旁邊小白兔形的澳門館,香港館實在是相形見絀,太沒面子了。
二.進步還是退步
很多人都批評說游園國民質素差劣令世博園內衛生差,丟人現眼等等,依我當日所見其實環境衛生算是相當不錯的,當然我是以之前走遍大江南北,接触不同地方的國人密集地的基礎來看整件事的,如果你有在大陸的假期去過玉龍山、長城、松花江...你才會知道我在說什麼。
很多人喜歡以自己在香港或者外國的經驗來看大陸的各種情況,然後得出很差很壞的結論,我不敢說這一定是不對的,但卻可以肯定這樣的評論一定是不全面的。
三.世博紀錄裡也有我(們)的一份功勞
平生最怕排隊了,本來決定了不去世博湊熱鬧的,誰知人算不如天算,陰錯陽差下倒頭來去的這一天正是入場人次最多的那天!
你看看...你看看(請用河南話讀出)...這是進入園區大門的隊伍陣容,這隊格子帽聽口音應該是江西來的。
綠化做得不錯,好喜歡這些垂吊的綠葉。
場館有什麼好拍的(已經被拍得太泛爛了),花多美呀!
四.中國人是要管的
中國人真是要管的,而且還必須嚴著管,有人說這些欄杆太高不容易爬,我卻認為這些欄杆的闊度應該再收緊一半,因為原本想讓單人排得舒服些的寬暢設計,硬生生地被國人擠成三人平行。
五.人性化設計
最值得一讚的是世博園裡极具人性化的廁所設計,不是男女共用的獨門式廁所就是兩女一男的大型公廁,這種設計比香港的火車站、公園和商場都要窩心。
廁所的衛生狀況在我看來也實屬不錯。

16 則留言:

  1. 你看看...你看看(請用河南話讀出)...

    下!即係點呀?可否用譯音寫來睇睇? :)

    回覆刪除
  2. 唔識譯呀!:(

    總之係好黃子華+周星馳+郭得勝十周立波的一種勁搞笑勁無耐的語調啦!

    回覆刪除
  3. >不是男女共用的獨門式廁所就是兩女一男的大型公廁

    ?指男女厠比例?還是真的可以共用??

    unisex厠所没有出現以及男女厠比例不均,在香港没有出現是因為法律條例的關係

    回覆刪除
  4. 前者就是男的女的一起排隊,兩排對開的獨立單人廁所,不管男女出來了下一個就進去。

    後者是兩間女廁一間男廁這樣。

    回覆刪除
  5. 世博的規劃與管理給我的印象很不錯,只是我的係咁倚世博,走馬看花真係得啖笑!

    叫做去過咯!

    回覆刪除
  6. 我都有去過。

    你話好好就一定唔係,但你要彈,我相信你去意大利拉素睇場波,你可以彈嘅嘢多過世博一百倍。

    當然,我都想中國可以不斷改進,不斷發展。不過,真係唔好以為中國乜都差,你要用日本最好嘅嘢、美國最好嘅嘢……每樣嚟同由或比,咁樣比較都無乜意思。

    回覆刪除
  7. "依我當日所見其實環境衛生算是相當不錯的"
    x2

    其實秩序也相當不錯的

    在場的Secu、志願者,應記一功

    回覆刪除
  8. 1. 國人既文明:我去果陣, 可能人少, 大家都好有禮貌, 冇乜文明問題。至於鏡頭前的失禮, 大部份國人都係農民, 好難要佢 地短時間轉用現代城市文明標準, 值得體諒。anyway, 今次係一個機會俾大家學習, 慢慢來, 不用心急~~
    2. 好少外國人: 我上次去, 又係冇外國人。如果以吸引世界遊客為目標, 今次世搏一定算失敗。但讓冇乜機會見世面既國人大開眼界, 又讓冇乜公眾設施既上海可以有地方俾國人娛樂一下, 算成功了。

    回覆刪除
  9. 有份破紀錄, 都晤知係好彩定唔好彩..

    回覆刪除
  10. 校長:我都係「係咁倚世博,走馬看花」吖!上年11點先入到園下午兩、三點就嚇到走夾唔抖了,世博話事人痴線!明明只適合容納4、50萬人的場地竟然放咗一百零幾萬人入去,(7000萬人次的紀錄這樣才能破?),女廁要出動要西裝姐姐揸住對講機叫咪一批批放人入去,總慘過坐牢。

    過內人 :嗯,廣東和其他二、三線城市可能冇咁好,但上海真係非常唔錯!基建、食住和市民的歸屬/自豪感都好過香港好多,真係欣欣向榮呀!

    老麥:>在場的Secu、志願者,應記一功

    如上所講佢哋歸屬感好強好自豪!力爭上游的動力不可睇少,已經冇滬港之爭啦!因為香港已經自動棄權!

    火鶴 :我唔會覺得係好彩囉! :(

    回覆刪除
  11. 在香港避暑時有同學邀請我去,不過聽到要咁排法都係免了,又冇大姐既"可領取若干全園VIP通行証可進入所有場館"!

    回覆刪除
  12. 如果有人陪的話, 我想我還是會去上海看一看世博的.

    嗯, hana, 你作為女企業家, 公務咁忙, 點解成日見你上去我個網誌度o既, 照計冇咩嘢好睇架喎.

    回覆刪除
  13. >已經冇滬港之爭啦!因為香港已經自動棄權!

    香港隊有你(!?) ,有得打!

    回覆刪除
  14. 當然,有我老麥一日,都唔可以話香港人完全棄權。嘿嘿...

    回覆刪除
  15. 老人:你個同學同你有仇?hehe...

    舞了 :呀?你要成日更新我先有機會成日上去你個網誌度o既喎!多啲更新啦!

    老麥 :咁又係咁又係。我一個頂10個,你就以一敵百!haha...

    回覆刪除
  16. >咁又係咁又係。我一個頂10個,你就以一敵百!haha...

    我頂龍打十個,不過呢,如果我讚人有你1/10 咁叻,以一敵千都仲得!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails