2010年10月28日 星期四

巴菲特︰經濟在復甦 金價有泡沫(轉貼)

2010年10月28日

【on.cc專訊】「財富」雜誌刋登巴菲特接受專訪的一篇文章。巴菲特對黃金泡沫表示擔憂。

巴菲特指出,現時把世界上所有已經開採的黃金堆起來,就是一個不到67立方英尺(約 2立方米)的金屬塊。按照目前的金價,這個金屬塊可以換全部的美國耕地,再加10個埃克森美孚,再加上1萬億美元現金。巴菲特問︰「你願意選哪一個?誰能產生更多價值?」。

巴菲特又毫不遲疑稱,經濟是在復甦。儘管復甦的進程緩慢,但的確是在復甦。招聘需求已經顯現,並將很快回升。

巴菲特又認為,樓市的復甦還有很長的路要走。這個市場偏離平衡太遠,需要很長時間才能得以修正。

談到美國的財政政策,巴菲特重申,應該對真正的美國富人徵收更多賦稅,他特地指出,是指那些年收入為 500萬美元,特別是10億美元的那些人。

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

巴菲特的這個比喻還蠻有趣的,令我從一個嶄新的角度去看黃金價格,之前我對金價不看好也不看淡的一個重要理據是黃金在工業上的用途并不多(白金反而更重要且不可替待。) 大量 用於飾物方面也只限於發展中國家的前期發展 ,看看大陸各一、二線甚至三線城市的民眾不再熱買/戴足黃金飾物就可見一斑了。嫁娶用的足金飾品人們也開始接受用仿金代替了。

又:好很大鑊!分配到84手AIA! 入飛抽嗰陣好匆忙,竟然以為係1000股一手囉!喺咁易申請'100'手,結果畀咗1.68萬股我!!!(好彩冇心雄抽孖展啫,如果唔係賣乜都唔掂呀!)睇來係時候戒大智,因為大智若愚係愚蠢個愚啊!

22 則留言:

  1. 64手!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    你用幾球野去抽 ?

    回覆刪除
  2. 暗盤價都有$21.4, 計計埋埋有成兩皮幾三皮賺, 仲想點?

    回覆刪除
  3. hana向來都是大戶之人
    頭錘飛之人

    回覆刪除
  4. 若果啲金再升,啲男人又同政府講:「我女朋友話若果我畀唔到一對各重8兩嘅龍鳳鐲,我唔嫁畀你。」

    回覆刪除
  5. 篤篤篤兄:唔好將我地同富豪既尺度比,佢既零用錢都比我地年薪多! =P

    回覆刪除
  6. 程音語 :唉...結局係點現在未知喎!想話自己成日咁符碌唔得喎!84手存倉費都好甘啦!(記唔記得我錯數字買大10倍港交所單野呀?)

    鹿米館 :咪講笑啦!頭錘飛億億聲大劉生女友先有'能力'喎!

    過內人 :哈哈...唔排除哩個可能。

    老人 :你有'既定立場'嘅,嬲你

    回覆刪除
  7. 俾你唔覺意孖展咗,咁你就實被傳做大刘另一條女喇.此 blog必爆客.

    回覆刪除
  8. 小弟唔信復甦,但信金有泡沫.等.

    隨手"100"手,好有米啊.有能力買多係好事.

    小弟冇抽aia,只有4手4還

    回覆刪除
  9. 花迷 :你話「錢唔應該咁易賺」真係好有智慧,我都要好好反省。

    hkeric ,如果我有港島公主病,如果我熱衷名牌衣飾、手袋...肯定唔會有任何能力,一世都唔會。

    回覆刪除
  10. 1 foot =.30480 of a meter
    67 feet = 20.4216 meter
    67X67x67 feet^3 = 20.4216 x 20.4216 x 20.4216 meter^3

    怎會是2立方米?

    回覆刪除
  11. 我係數學白目唔識喎!要問過巴老先知了。haha...

    回覆刪除
  12. 67 cubic feet,
    it is about 4' x 4' x 4',
    why 67' x 67' x 67'?

    回覆刪除
  13. 花花又執幾皮野咯~~開心開心~

    回覆刪除
  14. 沽剩5000股長揸(好彩好彩...一額汗)

    回覆刪除
  15. 2立方米很多嗎?小弟明白了:)

    看一看原文 "it would fill a cube 67 feet in each direction",是67x67x67 feet^3,不是67x1x1 feet^3(=20.4216x0.30480x0.30480 meter^3)~2立方米

    http://sg.finance.yahoo.com/news/Warren-Buffett-Forget-gold-hftn-727222639.html?x=0

    回覆刪除
  16. 樓上諸位駛乜計得咁麻煩?

    一立方米水 = 一噸
    金密度 = 19.3

    2立方米即係40噸唔夠,唔好講有400噸以上黃金儲備既國家都有十個八個,Hana大姐份身家至少都等於4噸啦 - 全世界黃金先得Hana大姐身家十倍?唔駛仔細計都知大錯!

    (當然,佢份身家唔會全部係黃金!)

    唔係中文翻譯錯、就係英文原文錯,我冇本野在手冇得對證係中文定英文出問題,不過如果係英文原文錯既個編輯都抵打屁股 - 唔知係佢筆錄時錯定被訪者自己講錯(當然如果出自畢生把口佢都有責任),但人講佢冇common sense既照寫就算?

    回覆刪除
  17. 你啱.

    原來係翻譯錯, 而唔係數學錯, 早D登原文出來嘛..

    回覆刪除
  18. 散戶如小弟要日計夜計都冇錢買,Haha姐已經去到唔洗計嘅境界:)

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails