2010年12月2日 星期四

嘩!我好'驚'啊!

誰在惡意抹黑菜園村關注組? 阿貓雖然回應咗有人投訴我抄文? 但我真係好驚驚啊!睇博已經少留言了,間唔中留一次半次就惹禍上身了。

人家篇文入面寫咗:「大家要看清楚同記著這個博主,以及其一眾支持者是誰和他們發表的言論。最好將一切儲存下來,將來關注組若決定要打官司追究責任的話,可以拿來作證據。 」

死啦,我係阿貓篇 菜園村關注組貪婪的鐵證 冇匿名留言話:「鼓掌! (我睇文向來少留言,見到啲紅色字唔留唔得呀!) 」
极愛有機耕種的我又係阿貓篇聖「菜園新村」冇匿名留言話:「個重點其實係有冇人肯用360萬買棵咁嘅樹先? 講真如果知道咁樣插隻腳落去(關注?)可以有塊免費靚地種植,我就唔使係天台種得咁辛苦啦!我哩個咁愛好種植的70後一定比啲80後總積极更奮身。 復耕牌(耕種牌?)我都好恨啊! 如果哩次佢哋成功咗下次再有同類事我第一個奮身沖落去'幫手'。 」

我咁留言係咪算'支持者'呀?真係好驚喎!我剩係眼紅個復耕牌咋!不過咁,如果人家 「菜園村關注組」啲80後關注完之後咩著數都冇攞拍拍屁股返市區,咁我就真係抵畀人告嘅。
但如果「菜園新村」重建成功,并實行「井田制」,公耕地交由哩啲80後打理大小宣傳事務;

本是社工從公帑領薪半輩子退休後從事傳銷工作從沒有務過農的高春香主席,今次申請復耕牌成功的話,咁我就決定投身或成立關注另一個菜園村小組了,有著數驚都抵吖!

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

哩篇文擺咗草稿匣度都好多日了,本來諗住費時出了,估唔到人家咁有'毅力',尋日再出篇阿貓你唔係以為唔駛找數吧?謂:「我希望阿貓你千萬不要驚慌,不要就此"閃"走,做人千萬要如你針對關注組那幾篇文章企得那樣"硬",否則就有負你那一班大部份是匿名的支持者了。」咁我哩個從來冇匿名的'支持者'點都要閃出來驚一驚了。

而貓姐最新篇 新浪香港博主 Uncle Ray 法庭見!真係好鬼型啊!(冇法了,哩個世界實在太多死纏不放的盲毛,唔畀啲厲害佢睇,真係以為你氣虛呀!)

15 則留言:

  1. 你好似都冇匿名留言喎!睇完係咪都好'驚'呀?

    回覆刪除
  2. hana, 根據我屋企從菜園村取得的第一首資料顯示, 高女士喺政府收回菜園村土地一事是前後兩個截不同的反應, 其實在政策宣佈之後, 高女士就開心得未掩過口, 跟電視熒幕見到的憤慨樣完全係兩回事.

    回覆刪除
  3. 哩個世界實在太多盲毛了...

    回覆刪除
  4. 唔知咩時,唔知邊個啱邊過錯.不過

    //我另尋得資料顯示1.6億元不光只給予關注組成員家族而是給所有在菜園村擁有土地的居民。這篇博文有幾可信已經十分清楚,這個博主的誠信亦已經破產。

    Goodest logic

    回覆刪除
  5. Hana︰

    嘩!我直情驚到腳仔都軟埋!死喇!死喇!打到埋來喇!

    回覆刪除
  6. 唔駛咁大件事掛,留吓言都有牽連?咁都好恐怖啫?!

    回覆刪除
  7. hkeric、Ebenezer,

    有啲野笑下就算了,點知啲人係都要話你笑唔啱,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑,你唔準笑...

    我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你我要告你...

    連帶隔離鼓掌嗰啲都話告埋喎!

    ok!廢話少講,快啲告啦!

    妖!我最憎啲人係網上張牙舞爪耀武揚威恐嚇人,有料嘅請快告吧!

    我唔買名牌袋都幾多錢來打官司嘅...

    Coffee n Tea ,我哋攬住驚驚...

    回覆刪除
  8. 花花,有甚麼還會令你驚的呢?

    那些小腳色,躁狂卻荏弱,無知復可笑的小毛虫而已!

    回覆刪除
  9. 校長用詞高手!好一個「腳色」

    haha

    回覆刪除
  10. 唉, 打官司會動氣, 亦影響你的高貴氣質和尊貴時間. 所以還是不碰為佳. 要迫不得已才接招呢!

    回覆刪除
  11. 「如果那些所謂鐵證真是夠堅的話,香港政府不去發給傳媒才怪。」

    政府一年有九百幾樣鐵證都未必會報畀傳媒,又乜咁怪?似乎有人可能唔係咁知政府公關運作。

    「也不用如今要辛苦去和關注組成員以及村民為收村一事拉拉扯扯」

    香港政府洗乜同你拉拉扯扯,嗰幅地又唔係聖約翰大教堂。

    「由此推論,一切都是這人的惡意的抹黑實在合情合理。」

    呢一句語法係咪有啲乜題?
    我都唔知某人點樣好合邏輯地證明佢有惡意。

    「他/ 她以歹毒之心」
    評論對某一方不利就有歹毒之心??
    又係,話人嗰個一定就有惡意嘅……

    「明顯是背後有人撐腰」
    咁當我都有分撐腰囉,我都係人吖。

    「比起社會上其他行不公義之事」
    即係某人都認為呢單都係不公義喇!

    「最好再玩大點更好,唔係正一衰仔/衰女。」
    1)最好再玩大點/再玩大點更好
    2)唔玩大點就係衰仔衰女,唔通你唔食屎又係衰仔衰女??嘩哈哈哈!!!

    「將來關注組若決定要打官司追究責任的話,可以拿來作證據。」

    畀我係你就做小啲,告人Defamation乜洗做咁多嘢,辛苦嗰個通常都係被告。不過某人講到咁勁,應該對 Cap 21都好認識,我都係跟佢學嘢好啲。

    某人,你篇嘢好多句都唔通順喎,不如你打英文喇,會唔會好啲呀?

    回覆刪除
  12. oz ,講真,哩個世界總未有人可以迫到我,啲小腳色呢,成日將人哋嘅不屑當作不敢,係要俾啲顏色佢睇!

    過內人 :你真係好可愛嘅咋!

    回覆刪除
  13. 某人可能已玩閃,删文、改文、轉地盤,玩得太盡,玩有玩之道,離軌只會傷害自己。再次謝謝妳的支持!

    回覆刪除
  14. 我係唔明明明唔少人屬名留言嘛!點解要口口聲聲話你自己分身?都係咪理了,繼續笑談風月呀!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails