2011年3月24日 星期四

羊皮小肩包,夏天配各種顏色的連身裙應該都不錯。
牛皮壓紋手挽袋,容量特大又特別輕身,附有一長肩帶,斜揹著去旅行也可以。
織皮長銀包,貴氣之選,就算裡面沒多少錢,看著也像有很多錢在裡面。
薄羊皮織包,夏天之選。
以上買了有些日子了,但全部未開對,得個擺字。

16 則留言:

  1. 喜歡最後果個手袋!靚靚!

    回覆刪除
  2. >> 以上買了有些日子了,但全部未開對,得個擺字。

    最喜歡這句,因為超有共嗚!

    回覆刪除
  3. Coffee ,哩個係哩幾個入邊最早買!

    the8 ,嗱嗱嗱,你咪引我覺得自己嘅行為好合理呀!我反省緊!(汗)

    回覆刪除
  4. 美人,看妳投資的膽色與眼光,還以為妳是個精打細算的人,原來也逃不掉美人習性,看見美的東西便想據為己有。

    沒關係,同樣是一種投資,買的一刻,對健康絕對有正面影響。用努力與智慧賺取金錢買心頭好,是對自己的寬容。懂得賺錢,懂得對己寬容,才配做表裡一致的美人。

    知道妳是高雄姑娘,開始明白妳投資膽色與眼光的根源。我在台灣工作認識的兩位高雄姑娘與妳不相伯仲,同樣出色。

    回覆刪除
  5. 我必須誠實的回答:適度花錢是很快樂的事,特別是自己以為花得很值的時候。

    有時候不損害他人利益的自以為是是很令人心情舒暢的。

    ps:這幾個包包加起來只也買不到一個大牌的真皮包包。

    回覆刪除
  6. 全部都很襯你!娘得要命

    回覆刪除
  7. 我咁娘你都來睇我個博,真係難為你囉!

    咿,奇怪了,我未死你又未死,又話「娘得要命」嘅?哈哈哈...多謝你帶咗開心時刻畀我呀!

    回覆刪除
  8. They are really classic style I think you can save them for your daughter in the future =3

    回覆刪除
  9. 我都係鍾意最後o個個.
    唉..有邊個女人屋企無"擺"既野呀! 只係種類不同. 最近我要買防潮箱, 醒起n年前好似買過, 死搵爛搵, 終於搵到, 原來...n年前唔係買一個, 係2個, 連買左幾多個都唔記得, 真係好嚴重既中年癡呆.

    回覆刪除
  10. 没关系. "买包千日,用在一时"嘛.

    回覆刪除
  11. 8:36,女大女世界,到時可能老化得唔用得了。

    行行:唉...女人!

    Desertfox ,唔知幾時先會用囉!越來越懶,懶得換手袋...

    回覆刪除
  12. I also like the last one most. Is it from Jocky club? regards, cgaamy

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails