2011年7月14日 星期四

LOOK OF THE DAY

連身裙:臺灣本土小店自行設計的牌子。

手袋:SABRLNA。

古董紅、綠瑪瑙頸鏈:家傳之寶。

亮點是我居然沒戴手錶!!!當初開始收集手錶的時候明明是想著配襯衣服的,難道已達見山不是山之境界?!

穿衣之道對於我來說適合和舒服永遠比趕潮流重要,像徐濠縈那種厚墊膊、賴屎褲、改良勞工涼鞋(?)式的流行服飾對我來說知道、了解就足夠了,我是絕對不會跟大隊的。看看滿街的女人,不管高矮肥瘦人人一對羅馬鞋/踝鞋,把原本已經很短的腿弄得更短,我就在想這個世界瘋了嗎?(或許是我太不入流吧!)

20 則留言:

  1. you are gorgeous and elegant.

    Color

    回覆刪除
  2. 你當然唔係唔入流啦。

    查實,好多(女)人都唔buy徐濠縈的品味。

    回覆刪除
  3. Color,即係老土!哈哈
    helen ,係?咁佢點會係fashion icon呢?撓頭、、、

    回覆刪除
  4. 我再讚,你又話我日行二善架喇,但真係靚!靚得來好有女人味!

    回覆刪除
  5. er..唔識答。

    徐都唔係一無是處既...佢穿衣有種"隨意風"..呢種元素,視乎怎樣揉合於個人衣櫃中,賴屎褲我就唔buy架啦..健足鞋,亦唔buy;羅馬鞋..亦都唔太"好",但視乎該人上身搭配。陳慧琳有時都穿羅馬鞋,但出黎感覺很classy,修長,黃婉曼就勁師奶。係樣問題,衣著品味問題。穿衣,不外乎比例及顏色搭配、剪裁。

    作為中女,我覺得優雅及自然是永不落伍的。

    回覆刪除
  6. 入流,就是要变成街上一大堆倒膜公仔之中的一个. 没意思.

    今天Terry第一次自己用勺子吃饭,吃到满桌满地都是. 然后一颗一颗用手抓来吃...

    回覆刪除
  7. 这衣服配搭很好呀, 简单大方.

    回覆刪除
  8. 華衣美,但長腿更美
    有黑絲的長腿更是絕讚!

    呵呵呵 ~

    回覆刪除
  9. Coffee,多謝多謝!

    Helen,所以我咪話適合重要過潮吖!黃小姐根本唔但揚長避短,老實講唔明佢點解會紅?點解要咁著。

    Ebenezer,全中!

    Desertfox,最得意就係哩個時候了,好好珍惜吖!等佢識行又帶返來見hana姨姨吖!

    回覆刪除
  10. 校長:謝謝!

    小瓶子:系呀夏天着连身裙真是超方便


    黑人:原價千零蚊港紙,特價幾百蚊應該算唔上華衣lur,哈哈我好慳家唔舍得使太多錢係夏天衫度架,成日出汗成日洗好快wai唔抵吖嘛!

    過內人:唔入流有好有唔好啦

    回覆刪除
  11. 好看啊!

    至於呀陳太徐小姐,我完全唔覺得佢有乜 taste 喎,佢只係為嘩眾取寵而穿,我在街上見過佢幾次,佢果種打扮,係好 "eye catching"的,因為離開幾十呎都會見到佢,但好唔好睇?hmm...

    回覆刪除
  12. 同感同感,原来佢果種著法真係好多人唔buy,我咁講唔知會唔會有人話我哋老餅唔識野呀!嘿嘿

    回覆刪除
  13. 「穿衣之道對於我來說適合和舒服永遠比趕潮流重要」→同意,尤其是我長得嬌小,更明白這個道理:)圖中的裙子跟我平日上學穿的很相似呢,鞋子是哪家的?

    回覆刪除
  14. eye catching 真是重點...唔知徐小姐佢第時會唔會效發夏蕙姨呢?

    唔入流都有高低手之分,唔使問...秒殺王是你!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝!(成年後先睇到呢條留言:D)

      刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails