2012年4月20日 星期五

中聯辦吹雞,九龍塘集合

破天荒第一次收到中聯辦邀請,今個月26、27號兩日去廣州交流、考察。26號朝早係九龍塘集合坐直通巴上去,兩日一夜,連車費、食宿,每人收三佰大元。

睇來狼英的大和解之路并不暢順,中聯辦睇唔過眼出手了,連我哋呢啲小薯仔都要揾去'交流'了。

12 則留言:

  1. 正喎,有冇d本地的有得參加??

    回覆刪除
    回覆
    1. 都話第一次收到中聯辦來信囉!一來就叫上廣州吖!

      刪除
  2. 回覆
    1. 你呀剩係敢串我架遮,算,你串得開心的話即管串(見係你架咋!)

      刪除
  3. 厲害!厲害!證明妳有利用價值。我的兩個醫療專業也在蘊釀中,但我應該無份被統戰,皆因真身太不顯眼。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我只不過係唯利是圖小女人一個,政治了喎都係咪搞我。不過會係一個認識新朋友的好場合,咁我就會考慮下了。

      刪除
  4. Hana, why they invite U? What is your identity that makes U qualified to be invited? No offence, but I am so interested why U are invited for interflow tour!!!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 請問你是什麼人?你有什麼資格問我以什麼資格被邀請呢?我做人很小心謹慎的,私癮當然絕對不會公開(我連面書也從未開過呢!)嘿嘿,小心駛得萬年船。

      這次被邀請的是專業團體、各種商會、同鄉會的人員代表。

      刪除
  5. hana甘有水平,受邀请是实至名归。
    (三吾识七,吾是擦鞋)
    TL

    回覆刪除
    回覆
    1. 喂,好耐冇蒲頭喎你,有冇開微信呀?唔使打字好方便喎!開咗add我啦!

      刪除
  6. 要去!等你寫見聞呀! 讓我等小市民過下八掛癮嘛

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails