2012年5月27日 星期日

單非、雙非以外…

最近強國政府改了條例允許港人已成年子女申請單程証來港。七十多歲和老妻住在公屋靠綜緩金過活的何伯馬上就去申請了,一轉眼何伯的五十多歲小學程度的大兒子已經抵港住進何伯的公屋,在港約等一個月左右就可以拿到香港身份証了。他準備七年後也申領綜援金,當然公屋也是要輪候的。然後就申請他的四個子女來港,再過七年他的四個子女的七個孩子(現時數目)也將來港成為居民。

何伯的另外三個子女將會陸續抵港成為香港人。他們又將會各自申請自己的幾個已成年兒女來港。

一個新政策令一個何伯在七年間為香港帶來近二十個老年的低學歷成年居民,香港有多少個何伯?香港究竟有多大呢?

8 則留言:

  1. 最慘係只有這種人才申請來!我還有親戚在國內有同樣資格來港,但他們在內地生活相對安好,根本唔會來長住。早年有位表哥曾因為以港人身份出入境比較容易而想過申請來港,但最後他權衡過各種因素,放棄了香港的“三粒星”,因為佢有能力,根本無須來港攞“着素”!唉,咁嘅政策,真係無言以對!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係國內搵到食嘅人先不屑來港,係呢啲先會來㗎咋!

      香港本護照越來越唔好用啦已經,我舊年去荷蘭入境嗰陣被海關盤咗成粒鐘,和大陸護照同一待遇,仲有港人去加拿大好多都被拒入境㗎!

      香港其實沉咗㗎啦!

      刪除
  2. 其實呢﹐港人婚生及非婚生子女問題﹐99年釋法壓了一次﹐但其實不過是拖字訣﹐問題始終還是要來的。

    回覆刪除
    回覆
    1. 早啲畀佢哋來可能冇生咁多,基礎教育又好啲,社會負擔反而冇依加咁重。

      刪除
  3. 至慘個個來港都諗住取綜援、取福利,香港唔沉就奇!

    自由

    回覆刪除
    回覆
    1. 有能力的唔會來,冇能力的來咗梗係靠政府養啦!啲政棍仲話要全民退休保障添!

      刪除
  4. 香港的法官只講是否合法,不講是否合乎社會公利,是現實盲了!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails