2012年11月28日 星期三

活到我們這個年紀…

某日,貪靚、姿整的閨中蜜友哭喪著臉來找我,訴說男人最痛的‘地中海’之憂,并準備大灑金錢去種髮。

我說:「我覺得你生活得很幸福,現在我只會關心(羨慕?)同齡人有多幸福,活到我們這個年紀要拼的是快樂而不是外貌,幾十歲人還將大部分心思停留在對外型的追求上實屬不智。什麼年齡做什麼事,如果你十八廿二,我很贊成你去植髮、種髮,因為髮型將對你的事業和生活有深遠的影響。不過你已經四十多歲了,事業有成,又有深愛你的男友,頭髮的數量和你幸福指數的關係比你想像得要輕很多很多。要不要讓它(脫髮)持續影響你的心情,就看你肯不肯面對它、接受它、放下它了。」

閨中蜜友是個聰明人,一下子就想通了,於是挽著我高高興興地去喝烏龍珍珠茶了。

人到中年新陳代謝減慢,不論男女在外貌上都會有一些較大的改變,這是自然規律,很多人都接受不了這個事實,妄想以科技抵抗歲月,結果卻往往將自己變成了科學怪人。


PS:讓我選的話,我寕願要羅加英的光頭坦蕩蕩,也不想看鄭少秋的聞風絲不動。

28 則留言:

  1. 哈哈,一巴將我打醒!

    但轉頭,我又混沌落去 ......

    回覆刪除
  2. 哎吔...你怎麼係老人精I
    還早呢!

    poklou

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔早啦!開始有同齡人上路了。

      刪除
  3. 完全同意。
    如果甚麼年紀都做一樣的事,人生就不好玩啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我現在只想怎樣才能優雅地老去!只不過玩起上來一樣好癲,都唔知點癲得來優雅或者優雅地癲。

      刪除
  4. 接受歸接受,始終女仕太小/薄頭真係會有老態,我屬於薄髮一族,所以好緊張頭髮護理。如果將來一天有需要的話,我負擔到都會考慮植/種髮。


    自由

    回覆刪除
    回覆
    1. 女人戴假髪冇男人咁怪相,假髮甚至如髪飾般可以係裝飾,又可以戴帽,未必一定要植髪架喎!

      刪除
  5. 年紀越大我越注重保健保養,力求延緩衰老的到來。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我比較注重心理,即係我寧願做一個快樂的胖子也不想做個不開心的苖苗條女子。(雖然胖和快樂,瘦和不開心冇必然的關係)

      刪除
  6. 心理相對更重要,可能我先天較樂觀,一把年紀仍有童心,反而忘記了:)

    回覆刪除
  7. 仲話呢度唔熱鬧?

    女仔少頭髮,咪索性剔晒佢帶假法囉。仲多選擇,直又得孿又得。勉強冇幸福。

    騎駱駝好玩嗎?有冇遇到阿里巴巴呀?

    回覆刪除
  8. 我正想種髮呢, 是天生的M字位, 想種1000條就OK了, 咁小手術, 相信冇乜大問題啩.

    回覆刪除
  9. 遂條記1000條唔太大紥但好鬼貴,仲有術後護理都要花唔少時間和錢,我有個朋友種咗之後好鬼後悔,效果麻麻之餘仲冇得斷尾要一路Keep住畀佢跟進。

    回覆刪除
  10. 係個老公甩定老婆甩先﹖
    你話我性別歧視都好﹐女人甩頭髮對外形的打擊﹐比男人仲大呀。
    你唔好同我講﹐話個男人唔介意呀﹐唔介意就假(真)

    至於植髮嘛﹖生活條件許可﹐又可以買得到開心﹐無咩洗胃呢﹖

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢‘兩公婆’都係男人,我又冇深究邊個係老婆喎!

      刪除
    2. 我以前寫過幾篇呢個閨中蜜友的文!

      「姿整的閨中蜜友哭喪著臉來找我,訴說男人最痛的‘地中海’之憂,」

      「又有深愛你的男友」

      啊呀!我自以為是以為已經寫得好清楚添。加好多女人的閨中蜜友都唔係女人呀!

      刪除
    3. Opps﹐呢下真係估你唔到~~
      閨蜜嘛...下意識通常都係女人(笑)

      刪除
  11. 其實, 男人房可唔可以叫閨房呢? 如果唔得, 男人既知己就唔可以叫閨蜜播.

    回覆刪除
    回覆
    1. 查實你想表達咩呢?我話佢係我閨中蜜友遮,人家又冇話我侈佢閨蜜。

      刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails