2009年5月23日 星期六

童心未泯

見到黑人 話有機會的話,想玩「捉衣因」同埋「一二三紅綠燈」!我都好想玩!總有「跳房子」同埋「跳大繩」,即係排住隊跳入條大繩度越逼越多人果種。嗯,諗下都覺得好好玩。

查實究竟總有几多中仔中女總想玩哩啲幼稚有機游戲的呢?

27 則留言:

  1. 仲有"何濟公"、"僕里里"!
    仲有...大風吹!!!

    弊...中女左添!!

    回覆刪除
  2. 放心放心,有我墊底你點都中唔過我,哈哈哈!

    (搵日搵夠人去大澳門玩都好喎!)

    回覆刪除
  3. 我仲諗起耍盲雞, 馬騮搶球!
    搵日搵夠人去大澳門玩都好喎!x 2

    回覆刪除
  4. 好懷念幼稚園時幾十個同學仔同阿sir miss一齊在平台玩麻鷹捉雞仔

    回覆刪除
  5. 嗱,懷念同想玩係兩樣野來!如果家下有得玩係玩唔玩先?

    回覆刪除
  6. 咦,睇怕可以成團喎!

    回覆刪除
  7. 咿,你都係'道友'?哈哈哈!好野!

    回覆刪除
  8. 我鐘意玩閃避球

    跳飛機

    跳大繩

    呼拉圈

    回覆刪除
  9. 我的童心是... 還喜歡看動畫... 如keroro... 然後同班fd一起共鳴...

    kerokerokerokero~~~~
    tamatamatamatama~~~~
    kulukulukulukulu~~~~
    girogirogirogiro~~~~
    doro...

    回覆刪除
  10. 我只是懷念街邊小食:炸豬大腸等,落芥辣加甜醬,無得頂.

    回覆刪除
  11. 嘩!睇來真係可以成團了喎!

    唔該各位团友操fit身子,如果唔係俾報紙寫話成班中男中女係大澳門玩跳飛機, 氹氹轉、跳大繩
    、呼拉圈、麻鷹捉雞仔、何濟公、僕里里、大風吹、捉衣因同埋一二三紅綠燈的時候中暑報警由救護車送院醫治就唔好啦!

    回覆刪除
  12. 我哩個老嘢都想玩!

    揸拐杖侵唔侵先?

    回覆刪除
  13. 妳們說這些有一大半我都沒有聽過...

    回覆刪除
  14. 死, 我冇樣鐘意tim, 冇童年ar~~~

    回覆刪除
  15. 中暑!?
    我怕中風多d喎!

    =p

    回覆刪除
  16. 小瓶子 :哩個都好喎

    Desertfox ,咁你細個玩咩?

    回覆刪除
  17. 正!預埋我丫唔該~

    (發燒中,要自我隔離了)

    回覆刪除
  18. 我又想玩捉衣因呀!

    你睇我唔到你睇我唔到....

    回覆刪除
  19. 諗得幾好都係假,d友仔最喜歡玩嘅遊戲,始終都係...

    放飛機

    回覆刪除
  20. 黑人 :啲老一輩的人成日話發燒會長高,咿,咁以後咪要叫你高人囉!(take care)

    火鶴 :都係捉衣因好玩哩?擴大啲范圍踩住單車玩都好喎!

    Ebenezer ,哈哈!我中意放風箏。

    回覆刪除
  21. 玩埋皇帝同掉手巾丫.
    我好想出黎, 放~我~出~黎~呀~

    回覆刪除
  22. 點敢放生你吖?你果兩個看守又型又惡咬住你唔放,不如同佢哋練習住先,我哋會等你的,等到佢哋去咬其他女人/仔。




    我等等等.....

    等到花兒也謝了。

    回覆刪除
  23. 小时候在香港一天都要读书, 没时间玩.
    去了挪威就玩踢波, 踩单车, 冬天就滑雪和雪球大战.

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails