2010年2月23日 星期二

紋身。性感

紋身當然是假的,但是幾乎全身赤裸又三點不露的性感嫵媚令看倌心跳加速,骨肉均稱、凸凹有致的胴體,肌膚上小小的水珠...一切都恰到好處不落俗套,性感得可以讓人忽略五官(雖然表情又是另一種遐想)的沙龍相,香港近年似乎已絕跡了。

不是警鐘胸,正常的比例令人看得舒服。
上海的美女主播戚薇,年輕、漂亮、身材好之餘也出唱片和拍戲。她的博客上有大量玉照,朋友先給我看這兩張相,一看驚為天人,好喜歡這種格調。再追看她的博客相片,有點失望,不是不漂亮,确實很漂亮,只是這種漂亮在演藝圈裡常見(普通?),有很多相片都分不清她和Angelababy誰是誰,或者可以說她是比Angelababy漂亮的Angelababy。




小妮子唱歌反而令人有驚喜,聲線有點特色也性感,涮子(本事)比港產模多一把啊!
戚薇 博客地址:http://blog.sina.com.cn/qiweiblog

15 則留言:

  1. 那两幅照确实不错, 是剧照吗?

    回覆刪除
  2. Wow! Very pretty! Appealing, sensual but not cheap at all.

    回覆刪除
  3. 看到新聞,上海世博請的義工都是靚仔靚女,而且懂多種語言,見到都令我汗顏,香港人沒有優勢可言了

    Color

    回覆刪除
  4. >> 警鐘胸

    十九幾個唔明白點解啲男人會覺得咁係靚/索囉!

    回覆刪除
  5. 她是一種「野性美」,不是我的口味!即係話,我看見她的南北半球,荷爾蒙水平仍然好穩定。嘻嘻!

    回覆刪除
  6. 黑白果幅古裝相冇得頂!

    野性,撫媚

    回覆刪除
  7. 校長:我覺得好有味道吖!妖...

    舞了 :殺埋中女添吖!

    Sam ,係吖!吸引到呢...

    Color,上海真係好多勁人,只不過佢哋人口基數都大好多嘅...

    the8 ,係囉!係囉!咁係咪就叫「一國兩治」吖?不如問下表哥點睇?hehe...

    老麥 :我中意背脊嗰張多啲。

    佛爺 :你的口味我都幾喜歡!(即係男人睇美女口味專一,女人就博愛啲?)

    回覆刪除
  8. 覺得佢幾妖,唔係我杯茶。

    回覆刪除
  9. 你杯茶點?講來聽下?睇下我又飲唔飲得杯落,hehe...

    回覆刪除
  10. 其實....我都中意架!

    係喎,上面嗰篇係 "人云亦云"

    回覆刪除
  11. 除左黑白果張可能因為比較睇唔到個樣所以好似有啲美感之外,其他果啲相度見到啲唔係好得嘅表情同埋啲好假嘅眼睫毛,嘛嘛地咋喎。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails