2010年2月27日 星期六

正式上場。光榮退休

導游們有句口頭禪忠告團友:包揹在後面是人家的,揹在側面是一人一半的,揹在前面才是自己的。對這句話深信不疑的我,旅行或者進大陸揹的一定是這種大小/容量適中、輕身尼龍質地、間隔多的防水斜背包。這個包包現在買好划算的,半價$198。不過真的搞不懂這麼小的包包為甚麼要用這麼大個的環保袋來裝,唉...環保袋...
這個斜揹袋跟著我風裏來雨裏去的,工齡差不多十年了(!!!)當年作價好像也是百多兩百元港幣左右。其實它的性能還是很好的,拉鏈還很順滑,因為防水涂層老化剝落才需要光榮引退的。

7 則留言:

  1. 在柏林見過一招破前面幾高明既:個賊一摸個女既pet pet,等佢雙手條件反射保護pet pet時即刻攻佢前面個袋!

    回覆刪除
  2. 若果可以噴返啲防水料,你一定唔會要佢引退,用開有感情。

    不過,有時感情都可以建立嘅。

    回覆刪除
  3. 老人:對防不勝防的事我係唔會上心嘅。同埋咁嘅情況我係會成個人轉身!

    火鶴 :跌咗落去懶得執囉!(信唔信吖?

    過內人 :係吖!其係好有感情!

    回覆刪除
  4. Mendoza 的袋質量有保障呀!

    回覆刪除
  5. 所以啲女仔成日話買貴啲可以用耐啲過是借口,嘻嘻...

    回覆刪除
  6. 老麥 :係吖!又平又好用又襟用,不過哩排佢冇減價所以唔幫襯佢。而且都冇咗哩個款了。

    八哥老豆 :都係!識買嘅平野都可以用好耐,唔識買貴一貴都好唔襟。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails