2010年9月15日 星期三

像對男人一樣對待股票

女人喜歡一個男人想從他身上得到什麼呢?不外乎這兩樣:錢和愛。我不喜歡從男人身上要錢,我只要很多很多的愛,得到了固然是好,得不到也沒壞,起身走人就是了。最怕是給了我愛卻又似乎停止再愛,搞得我走也不是留也難。男人表現差強人意,我唯有泠淡他、漠視他,看他的表現會不會好起來再決定去留。

以上講的是男人也是股票,唯一不同的是在男人身上有時候會財愛兼得,而股票只能跟它要錢,很多很多的錢。

曾經盈喜的82在我贏一半 的策略下帶給我一套市區的600呎單位,但此後它的表現實在是差強人意,所以我像對男人般對待它。

6 則留言:

  1. 又真係幾強既,我加坐係度做咗成個鐘野了,幾強吖!(我諗都冇乜女人仔朝朝6點幾起身lur)

    回覆刪除
  2. 嘩,市區600呎單位,係全數金額定係首期?
    俾我賺咁多,都即刻走人囉。你買這些細價股,都買得幾大喎..不過可能只佔你身家的九牛一毛... :P

    回覆刪除
  3. 哩隻野我出出入入幾廿次,市區舊樓ok夠錢買呀!我細膽買樓唔做按揭,有錢先買。

    回覆刪除
  4. 小弟都6點幾起身,不過買唔起樓...

    回覆刪除
  5. 你總後生嘛!到你「「夕陽西下」都買到啦!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails