2012年4月13日 星期五

公屋、居屋和偽豪宅

TBB為了港人福祉特地花費人力物力製造一套教育節目:「盛女分級戰」教曉一眾港女,盛女的級別。

 快餐店經理Gobby屬於公屋級,外表上天生底板不佳,又做了個失敗的隆鼻手術,樣貌既假且不吸引。內涵欠奉,嗓音沙啞,身材普通,女人一個,絕對是缺點多過優點。

因為學歷低、收入不佳,沒份進Ball場認識‘有頭有面’的人之餘,連clubbing也沒份!
 Gobby狹長的公屋客廳的一整面牆居然貼了這種花紋的牆紙!

五個人裡面我最喜歡Bonnie,可惜是不說話的時候。從她深深的頸紋可以看出這個28歲的小妮子平時确實是懶於保養和打扮的。Bonnie樣貌娟好,年輕、有活力,有份攢錢不多卻穩定、輕鬆的工作,和Suki一樣屬於居屋級,雖沒資格進Ball場認識達官貴人,卻還夠格去中環clubbing。
 這位28歲銀行職員Suki,雖說樣子順眼,談吐也得體,但我嫌她太瘦,瘦得面無四兩肉,皺紋遍佈。据說最後只有她在節目中成功找到男友,但我其實有些不明所以,男人真的喜歡這麼瘦的女人嗎?那為何我在A片中從未看過有這麼瘦的女人出鏡呢?

39 歲的 Florence 是專業會計人士,收入高,學歷高,家庭背景也非常好。
每一集Florence出場,TBB一定重復介紹她「家庭背景非常好。」真令人懷疑其他四位的家庭背景是否非常不好。其實家庭背景的好壞也只不過是在事發前和事發後的區別而已,如果唐豬未有參選特首,他的子女家庭背景又何嘗不是非常好呢?

高學歷、高收入的Florence和Mandy,屬於港式偽豪宅級,被安排去上流社會的Ball認識條件相應有餘的兩位男士,但豪宅嘛總是要吊高來賣的,所以未能成功。



                                                    
唯一年齡不詳30+的參加者高級客戶經理Mandy,其實我覺得她想找的是類似黎姿老公的那種人,可惜很明顯她既無黎姿溫柔甜美的聲線,也無黎姿的美貌。她的樣子很像年輕的黃夏蕙。
 這個當然就是年輕的丑版的夏蕙姨了,
                                     
人生被她教一教真是不悲傷也會愁苦的吧?!

24 則留言:

  1. 真心覺得佛羅倫斯係TBB專登揀番黎俾觀眾鬧同恥笑的

    回覆刪除
    回覆
    1. 都唔係既,佢最有料到識既野又最多,其實佢係嗰一扎女人(包括乜乜教練、導師資、化妝師等等)中最特別嘅,性格清晰做人唔模糊。港女最大的問題就係模糊,性格同樣都係。

      刪除
    2. 弊在佢的特別對求偶而言係負分...

      刪除
  2. 搵唔到對象唔悲哀, 要係700萬人面前俾呢種港女之最教訓先悲哀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係架!真金白銀畀錢呢啲人揾的香港人更悲哀。

      刪除
  3. 大姐明白問題所在了吧:當39歲的成熟女士們都要求"白馬王子"時,小弟這種只能塞灶隙了!

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢個39歲的成熟女士同其他普通39歲的成熟女士們分別好大架喎!出身富貴、有性格、有堅持,入海識潛(水)上天識飛(揸飛機),而且佢個樣底子幾好够高佻,五官又端正。自己識揾錢之餘父母仲會剩低畀佢大把。

      刪除
    2. 你咪話,小弟識30以上女會計師多的是,但真係話一定要/想要白馬王子的比冇話既多(後者未必講出口但應有一定比例咁諗吧?)。

      刪除
    3. 哈,我的審美觀同你相似,看網上很多評語,我都唔明點解D人踩Florence樣貌踩到一文不值,話人又老又亞嬋。我都覺得她較真性情,零化粧,咁相較其他,上鏡自然冇咁好睇。呢幾日睇蘋果,佢化咗粧出黎,執一執,其實都ok。

      總的來說,我鍾意自然的樣貌。樣貌"底氣"呢樣嘢,很難形容..

      gobby..我聽完呢個訪問http://www.cherrie.hk/archives/460,有點改觀,我覺得她是直率坦白份人簡單那類...

      刪除
  4. Suki 真係太瘦, 我估好多男仔會中意有少少肉的. 好在佢個樣靓.

    都係中意 Bonnie, 爽朗可愛,夠港女。

    回覆刪除
  5. 現在已經有人懷疑同編導有交情o既Mandy係謀嚟架!

    節目入面除咗好多人生導師外, 仲有好多參加speed dating同clubbing o既男女出鏡, 而且仲講埋個人背境同感受, 整到好似好輕鬆, 好大方, 好平常咁, 唔通真係出到鏡就都值得?

    我始終覺得個節目唔係咁真實.

    回覆刪除
  6. 只係估唔到節目係由無線新聞部o既編採人員製作o既o者!

    回覆刪除
  7. 忽發奇想,點解唔搵啲幸福已婚嘅去扮盛女,睇下個結果會係點(包括所謂導師指導、形象顧問、觀眾等反應)?個情況就好似當年陶才子去考通識科一樣,咁樣先睇到個反差係邊 - 係班女嘅問題、係男人嘅問題、定係TBB嘅問題?

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔同嘅,去食飯食之前同食飽後狀態、胃口完全兩回事,點扮呀?

      刪除
    2. 扮咩都唔難,玩就玩到盡。盛女/已婚女與否都無所謂,"心態"最重要。心態唔同胃口,可收可放嘛。

      刪除
  8. 黃洋達話其中兩個人係媒黎~~
    繼我話其實成套野D咩專家都係媒
    全部都係賣緊廣告

    回覆刪除
    回覆
    1. B小姐同M小姐應該係媒。植入性廣告無處不在

      刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails