2008年7月14日 星期一

再談轉變與成長

漂亮又聰慧的揚眉寫下這篇成長 ,原本是寫回應的,怎知寫着寫着就囉唆(年紀大了,也是沒法子的事)起來,越寫越多就貼在這裡了。
*****************************************************************

我講放手,其實係因為我唔係真正能夠擁有的人!

我唔係何家小姐,幾萬、幾十萬的衫、褲、鞋、袋,當我哋幾百蚊嘅粗野來用!

狡兔三窟,我慣咗流浪、漂泊,中、港、臺,都有我寄居的居所,某年某月當我返到臺灣,攞出一個一年冇用過的LV手袋來準備用,作價約港幣一萬元的手袋內裡竟然仿如頭皮屑般,片片剝落,總要落极都有,擺咩入去都沾得一塌糊塗。果一刻,我愰然大悟哩啲野唔係屬於我架!既然我俾唔到24小時恆溫、抽濕的環境佢哋,立亂去強求只有落得不歡而散的下場。

名牌,離我們哩群小女子這麼近(幾乎人人節衣縮食都可以買番一個半個),又那麼遠(不曾真正屬於普通人)。當你試過在雨天,小心翼翼地寕願淋濕自己,也要保全名牌袋的干淨之身,再回到自我,就會知道,用幾十或幾百蚊隻的大手袋頂在頭上冒雨疾走,有幾爽,簡直係冇得頂吖!

人貴自知,最緊要知道自己身處係乜野位置,這樣才能看到最多、最靚、最好而又屬於你的風景。

5 則留言:

  1. 要做到"人貴自知", 都談何容易呀! 所以妳係無得頂啦~

    回覆刪除
  2. 揚眉:嗚嗚...可惜你唔係男人,我又唔係何韻詩。^.*

    回覆刪除
  3. 最緊要知道自己身處係乜野位置,這樣才能看到最多、最靚、最好而又屬於你的風景

    多謝妳! 我明嘅~~

    回覆刪除
  4. 揚眉小姐講得好啱,
    但呀媽你又有道理喎,

    咁即係點呢...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails