2009年4月23日 星期四

意外

人都喜歡平平穩穩一帆風順地過日子,害怕面對意外。

人都貪心,如果意外的是錢財的話,如果得來不是傷天害理的話,則多多都唔拘。

原本放棄的花紅由識做的大大老闆以私人支票的形式支付,還美其名曰:「你下個月生日,提早折現禮物俾你,等你預鬆啲時間去買自己中意嘅禮物。」除咗欣然接受我想不到還有什麼理由拒絕。

接過十萬大元的現金支票,內心狂喜連連,原來意外也可以快樂非常,原來我很俗氣。

6 則留言:

  1. 人都貪心,如果意外的是錢財的話,如果得來不是傷天害理的話,則多多都唔拘 <- 所以大姐請小弟去富豪飯堂見識一定不會拒絕! XD

    回覆刪除
  2. 妒忌妒忌妒忌!
    唉完,無野啦,恭喜你呀!

    回覆刪除
  3. 老鳥 :多謝!

    老人:如果我唔識拒絕的話,又唔想厚此薄彼,請哂啲博友,咁,意外就會變成冇意外總要嘔突添吖!嘔對我哩挺女人來講係好大的驚嚇性意外,所以我一定會拒絕!

    之但係如果你肯屈就嘅,和民都還可以。

    assenav ,多謝!多謝!多謝!

    鎚 鎚 :哈哈,係狂喜吖!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails