2009年5月6日 星期三

導火線和點火的人

上星期無意中看了,以玩小魔術出名的 harry哥哥 本地知名魔術師王者匡的專訪,印像最深的是記者問他前妻和現任妻子間的恩恩怨怨,他以一句話概括:和前妻的是是非非,做為男人我不想說那麼多,我只是餘生都和自己愛的人一起生活,我很愛她(妻子),我現在非常快樂(大概意思)。

這幾天報紙雜誌都在猛烈批評亞視吳姓女藝人,說她勾人老公至老婆自殺慘死,且不說女事主本來就有抑憂症,我奇怪的是為什麼沒有雜用封面來譴責那個丈夫?因為他有錢嗎?因為害怕被他告嗎?事件中關鍵人物是那個丈夫而不是吳姓藝人,她只不過是個配角而已,而這個配角很不幸的撞正做了點燃導火線的那個,當然她原本就不應該拿著火種站在有導火線的炸彈旁邊。要想炸彈不爆炸關鍵是拆掉導火線,光把旁邊的火種滅掉是毫無意義的,因為這個世界到處都是惑火的種,不信?扭開電視看看吧!

柿子專挑軟的捏,平時都縮頭烏龜般的躲在陰暗處,一旦有個好惹的無甚反抗力的目標出現,就群起而攻之,偷雞摸狗地混在人堆中伸一腳、摸一把的,這就是人的劣根性,在中國人的基因裏深埋的一種令人不寒而慄的天性。

如果女藝人不姓吳而姓何,還是何生的寶貝女兒,會有報紙雜誌像現在這麼寫嗎?

13 則留言:

  1. 老實講,根本就係因為個男方有 $$$ 。而姓吳的女藝人無 $,根據香港標準,是謂「抵死」喇~

    倒轉舉個例,如果係個平凡男(當然指唔係富豪),啲人就會話佢「賴蝦毛唔知醜」、「無恥」等等。

    又如你所講,如果第三者 ( anyway 咁叫先啦 )係何.........博士位大千金,雜誌會歌頌為「懂愛敢恨可歌可泣時代女性」囉。

    就係咁簡單。

    回覆刪除
  2. 讲得好!

    >>> 女事主本來就有抑憂症.

    我觉得其实种需要睇埋她是因为这件事件抑郁定系本身性格都好抑郁.

    讲真, 同一个抑郁的人一起生活, 都几顶唔顺. 如果另一半系第二度遇到嗰性格开朗既人, 好容易就会挞着啦.

    回覆刪除
  3. 可能係因為顧美華剩係鬧吳亭欣一個, 況且d 師奶就係鍾意睇d 狐狸精俾人趕到走頭無路, 先覺得心涼.

    吳亭欣都幾慘, 呢d 事周圍都發生, d 男人身邊可能唔只一個吳亭欣.. 如果佢係第一個介入既人, 就真係黑仔到爆.

    令我諗返起 n 年前寶詠琴話某粗口美人電話滋擾佢單野..

    回覆刪除
  4. 可能係佢地倆公婆出了問題才令男的向外.如果開心家庭,個男人又點會咁明目張膽.到底一場夫妻!

    我都係估下咋.

    回覆刪除
  5. 咁又唔好淨係話中國人,成個亞洲所有民族都係咁,相信美歐人士都係,其實係人類共通既天性嚟!!

    回覆刪除
  6. 會唔會係係視乎男女雙方邊個有新聞價值值得唱衰呢?今日又爆單方卓如林燕玲,同上面單野差唔多性質但報紙取向就剛剛相反。我估係唱衰卓新聞價值大d,多人認同(雖然佢只係薄有名聲)

    回覆刪除
  7. 不好意思搭句咀...
    方卓如好早結婚了而且新聞價值不大耶!林燕玲也沒知名度.

    回覆刪除
  8. 匿名 :其係唔知係第幾者喎!

    小瓶子 :對於為了孩子而強忍好難頂的另一半的人我是好敬佩的。

    Plastic G ,你知唔知顧美华點解淨係鬧吴一個?因為佢好蝦囉!!!

    匿名:死者已歿,我唔係要講死者。

    Sunny Chow ,係係係,睇咗你篇文,新加波人都好咩喎!

    回覆刪除
  9. 音語兄:唔同喎,方係斷正吖,同埋方得罪人多吖嘛!

    總有佢冇乜人事同錢囉!

    3耳姐姐:方卓如偷食都有啲啅頭!

    回覆刪除
  10. 要係哩個世界好好地過活唯有使自己硬起來。

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails