2009年5月29日 星期五

態度不正确

月供股票已經有幾年了,由最初的一萬幾仟加碼再加碼至現在的二萬元整,從未沽出過且不停地自制以股代息。之前睇住個市都有計下賺咗幾多蝕又幾多,但自從舊年將月供戶口由收費較貴的恆生轉至手續費平三份ニ的中銀之後就懶得再計,因為復雜咗難計咗所以怕煩就冇再理佢。事關冇用中銀買賣股票,如果將已供的股票由恆生存入中銀的話除咗首次存入費之外,總要按月再付存倉費,好唔划算,所以就由得佢繼續留係恆生的月供戶口。

依加每月會收到兩份月供股票的月結單,每月供股又會有不足購買一股的錢退返,60幾個月的單要計真係好哂時間,所以我依加係唔知月供果啲股票賺蝕幾多嘅。

好彩,月供股票啲錢我係當已經使咗去嘅,所以可以繼續懵下懵下由得佢供落去擺落去,我諗恆指一創新高就停供并沽哂佢,跌到咁上下先再供過。

我知哩個態度係非常之不正确,但因為懶所以冇得撿。

14 則留言:

  1. 唔明! 咁你供緊中銀d股唔駛存倉費??

    回覆刪除
  2. I am doing the same thing as well, except I am buying stock fund instead of stocks (and of course, the monthly amount is much smaller than yours). I am trying very hard to control myself to not look at it.

    I am trying not to think about the 3% initial fee + the 2% annual charge. Probably will cash out and put it in moneymarket when the stock market begins to collapse.

    It's healthy to think that those money are already spent, in that case you won't be thinking about it too much and truely let dollar cost averaging flex its power.

    回覆刪除
  3. 行行:所有銀行月供股票同股票都係兩個獨立戶口來,月供的手續費已包括所有收費,係唔使再俾存倉費!

    恆生每隻股票收50蚊,而中銀就銀碼唔超過2萬幾多隻股票都係收50蚊。

    Desertfox ,我依加唔再買基金(指數基金除外)啦!事關我選擇自己做咗自己個基金經理。

    好麻煩費事計,我連值幾錢都唔計啦!都幾盲目。

    回覆刪除
  4. 月供股票手續費太貴喇,不如貯夠一舊錢再入市仲好。如果唔係,買 D 你長遠睇好但一手成本又唔高嘅股票,應該都可以做到月供嘅效果。

    Cheers!

    回覆刪除
  5. 自己管自己的錢, 再對也沒有了.

    回覆刪除
  6. 市場維京人 :月供股票手續費一啲都唔貴喎!兩萬蚊先收50蚊手續費,已經包括所有費用。係銀行買賣通常經紀佣由最低100蚊起!有啲總要收最低30蚊起的存倉費。

    月供股票同一手手股票買賣係兩種投資策略來,對我來講唔經唔覺咁儲錢係第一要點,而平均買入法反而係其次。

    richmapoorma ,對吖!唔好俾管理費佢哋攢。

    回覆刪除
  7. 月供本來就是不想操心ma...

    等下次牛三放, Yeah! 好多錢 $$$ :p

    請問Hana你供緊邊幾隻?

    回覆刪除
  8. 我既月供,已經蝕左一半....

    回覆刪除
  9. 花花:

    懶人有懶人福呀!

    回覆刪除
  10. 原來月供已家咁平,真係要睇下先,中銀以前可以用credit card 供款賺分,唔知而家得唔得呢 !

    其實Hana 姐計下input cost 再計現市值,咪知回報0羅 ....唔難計架 !

    回覆刪除
  11. 篤篤篤撐 :梗係啦你,5仔28蚊又唔供股...

    校長:希望係啦!

    巴林:計成本好麻煩吖!每個月每隻股票唔夠買入1股的錢會退返俾我呀!我又自制以股代息有時又會另外攞–百幾+出來湊夠齊頭來以股代息...

    回覆刪除
  12. 重有credit card 供股........不過上限係5000
    計下積分.........都平過就真買

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails