2009年6月8日 星期一

股息陸續來

匯豐派息決定繼續以股代息,好彩$28蚊果陣時有供股,依加唔單止追回止蝕離場果兩手匯豐的虧蝕總有賺,當然一日未沽一日都唔知賺定蝕,離場的時機好緊要,要密切留意市況先得。

估唔到總係蟹貨的內房股遠洋地產(3377)今年都整咗個以股代息,但價錢并不引,持股又唔多都係收cash買糖食算了。

恆生銀行(11)派的息雖然唔高($1.1元/股),但比起十萬元一年利息1蚊的利率,實在是太合味了。

月供股票的招商銀行(3968)派四送一紅股,六月中股東大會通過後就會存入戶口,諗起都流口水,因為齋俾錢供冇乜留意佢,收到銀行信先知,感覺有啲似執到,印像中佢除權之後股價下跌得并唔多。

經過近期的無理頭大升市之後,我開始對價值投資的信心回復了唔少。事關我的長線投資和月供股票價值不斷係度上升,雖然有啲總蟹緊但總體來講已經差唔多打和。而我有朋友揸住同我類似的股份經唔起跌市的心理影響悉數沽出,但低位又諗梗係低處未算低,個价高過自己沽出價的位又覺得唔抵,一路猶疑冇再入市,所以輸咗六成。對自己有信心長揸的股,一動不如一靜更實際。

9 則留言:

  1. 講得好! (拍手中, 拍拍拍拍!)

    回覆刪除
  2. 好咩呀,我哩啲婆仔心得得啖笑,最緊要係自信,認定自己係婆仔就做婆仔投資。嘻嘻!

    回覆刪除
  3. HSBC, 我兵左一半咋...最衰果期要搵cash買樓,
    唔敢搏...嗚~~~

    回覆刪除
  4. 婆仔... XD 有錢的婆仔 XDDD

    你講出了一個正確信息, 好股唔怕hold, 懶理身邊的noise. 而左一巴(低位止蝕), 右一巴(再低D又唔敢買)是很多人的通病.

    看似是簡單的道理, 但能執行才是關鍵!

    有錢的婆仔... 你太謙喇... :D

    回覆刪除
  5. >>一動不如一靜更實際。

    所以蟹貨仲供緊. 乜都唔理唔睇, 每月照過數.

    回覆刪除
  6. Bittermelon ,邊係吖!買咗十年股票學費交咗唔少!李長治啲尿片錢有我贊助的三萬大元。

    MF,嗯,最緊要信自己。

    行行:都要間唔中下,萬一變咗8號仔就大件事了。

    回覆刪除
  7. 有錢的婆仔, 是多人羨慕啊
    其實愈婆仔愈是最佳投資法
    男人多投機, 愛冒險, 往往得不償失

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails