2009年9月16日 星期三

用人民幣買A股基金

米搞兄話要 回歸A股 ,我認為無論咩關系最好唔好有錢銀的連系。唔好冇事變有事,輕易地去挑戰啲親戚的貪念。我見過唔少因此而失財、失義、失親戚的例子,搏唔過啊!去大陸銀行買大型股票基金都一樣遮,管理費平過香港果啲,總有息收!穩陣好多。依加3000點買,等佢升到5000點放都有所為!

人民幣走勢長期看升,所以投資人民幣計價的基金如果換成美金未來勢必享受匯率優勢,但本質上,買人民幣計價的基金,應該以賺取資本利得為目的,而不是以賺取升值為目的嘅,哩個只係附帶價值。

依據投資對象的不同,國內基金按風險水準由高到低依次為:股票型、混合型、債券型和貨幣市場型基金。高風險高回報,因此今年係大陸共225隻股票型基金中蝕錢的都占唔少,大陸啲基金公司良莠不齊,選擇基金公司也必須看其歷史紀錄與股東背景,依加睇緊撿邊隻重鎚出擊。觀察名單有:交施羅德精选、交銀施羅德稳健配置、信誠盛世藍籌、華夏复興、招商成长(lof)等。

3 則留言:

  1. 已經寫少咗好多啦!

    (心思思想搬竇,哩度冇得同大陸啲friend/網友交流)

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails