2010年2月28日 星期日

搞得他欲仙欲死

因為涉及人體的重要器官,做這件事之前一定要仔細地為他清洁,也因為這個器官太敏感,所以一定要溫柔地做,為了令他更舒服,還要獻出自己光脫脫的大腿...時間當然是越久越好的。
工欲善其事,必先利其器,所以事先要準備好不同的工具,包括:干、濕棉花棒數支、粗幼適中的耳挖和最最重要的兩支不同大小的線球棒。

找一個懶洋洋的午後,互相喂飽(不飽的話整件事是沒法順利、連貫哋完成的。)之後,穿件性感的吊帶睡衣,調整好光線的位置,讓他的頭枕在你光脫脫的大腿上。先用濕的棉花棒清洁他的耳框和耳道,記住他不是女人,棉花棒也不是陽具不用頂到盡頭的,深淺適中就可以了。然後再用干的棉花棒清洁一遍,跟著用耳挖輕輕地刮掃一下耳道就可以了。最後是令他欲仙欲死的戲肉部分,用棉線球棒或淺或稍深、或輕或柔地掃他的耳框、耳珠、耳後和耳道...

看著他咪著眼晴舒服無比的样子,你可以輕聲啍唱你們的主題曲*,還可以隔著絲質睡衣用乳房調戲他的頭...這個時候別開口問'你愛不愛我'之類的傻問題,要知道此時此刻你就算要了他的命或者整副身家,他也会甘心奉上的。

當然這种事情不能經常做,因為多就不稀罕了,也不能有規律地做,因為有預期就沒驚喜了。


*走過的路,聽過的歌

16 則留言:

  1. 核突, 這事我做不來, 連看人家採耳都搞得雞皮疙瘩.

    回覆刪除
  2. 嘩! 呢招殺手鐧威力無窮喎.

    回覆刪除
  3. 高招啊,肯定欲仙欲死。現在就想要來一趟了。如果挖耳的男,享受的是女也不錯。

    回覆刪除
  4. 此調情法不可當餐前酒,否則「主菜」未到,十個男人,有九個已經 ..... 早洩!所以,此法只可作「飯後果」來奉上。男人享用完後,便可呼呼入睡了!

    跟住就 ..... 春夢好濃!嘻嘻!

    回覆刪除
  5. 嘩、嘩、嘩,花花你寫得巧大膽呀!

    回覆刪除
  6. 但係廣告話用棒會越推越深, 反而用噴劑好d.
    呢樣野你有冇經驗分享呢 ?
    (我都係講挖耳, 唔好諗錯 !)

    回覆刪除
  7. 舞了 :核突?可能你喉嚨淺啩!但咁都話核突,咁面對生老病死~孩兒嘔奶、賴屎/尿;父母/愛人卧病在床需要端屎端尿、扣痰抹口水...點算吖?完全假手於人?都得嘅...

    火鶴 :嘿嘿...

    csyee ,係吖我都欲仙欲死!

    佛爺 :遲啲總有'半飽'的殺手鐧。

    校長:咪扮純情啦!咁都叫大膽?

    篤篤篤撐:係!所以咪寫到明要「深淺適中」囉!其實用棉球嗰下先係重點。

    鎚 :不如pass俾翠嫂睇下?

    回覆刪除
  8. 咁, 係唔係唔挖耳會死先? 唔通佢鍾意人地幫佢損腳址, 咁你又幫佢損嘍喎.

    回覆刪除
  9. 平時做CD-ROM齋睇唔留言,但今次真係要講...果然中女有三好

    成熟、穩重、服務好~~~


    回覆刪除
  10. Good attractive title, creative!

    回覆刪除
  11. 舞了 :嚇?講到死咁嚴重?哩啲周瑜打黃蓋格野人各有好,冇人強逼嘅。

    >唔通佢鍾意人地幫佢損腳址, 咁你又幫佢損嘍喎.

    你搞錯咗因果關系了,係我種意幫佢撩耳仔先,而佢又喜歡俾我撩咁啫。損腳址我就唔中意囉!咁就算佢鐘意我都唔會幫佢吮囉!(你唔記得咗我主張最愛自己了咩?)

    不過我真係有朋友鐘意吮佢愛人腳指!總高潮迭起添。

    亮:歡迎光臨!服務好?冇收錢點可以講服務好呢?唔明。

    HoLLyCoW ,呃咗你入來睇都幾好吖!哈哈!

    回覆刪除
  12. 知情識趣永遠比牛食牡丹多一點享受,多一點得箸,多一點智慧

    回覆刪除
  13. 但你收到「寵愛」喎,好過收錢啦。(再講,講錢你都唔志在啦@@")


    回覆刪除
  14. 啊呀!好驚吖!「收到「寵愛」」亮亮你點知?*.^

    回覆刪除
  15. 係哩,服務改成服侍會唔會更加貼切啲呢?(我好中意服侍愛人又中意俾佢服侍...即係...嘿嘿...)

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails