2010年10月25日 星期一

唱好熟女

這裡說的熟女當然是指思想成熟的女性,人熟心智尚待發育的不在此例。

情場上,青春少艾和熟女最大的分別是前者愛了才算而後者卻是算了才愛,相比之下熟女好像很市儈,青春少艾就純粹簡單得多了,可是經歷過後,熟男都會發現熟女遠比青春少艾可愛和實在。

熟女不會在愛了之後才說「你買唔到樓我唔嫁你。注1」 熟女如果想嫁個買得起房子的男人,在愛上他之前是會先做評估的,不合格的話才懶得愛呢!熟女不會浪費自己的時間和感情,同時也不蹉跎男人的歲月。熟女如果愛了就一定不會說「你買唔到樓我唔嫁你。」這種 話的,因為愛之前她可沒算房子這一筆,她要的是男人可不是房子呀!熟女最讚的特質就是她清楚地知道自己需要什麼,事先就衡量清楚,一般(注2)不會節外生枝、得一想二、變本加厲...

愛了才算的情路往往刺激而短暫,算了才愛的情路雖然少了疾步如飛,卻可以走得更遠。



注2:凡事無絕對,世事多變遷......

11 則留言:

  1. 哈哈,我都係用個腦黎愛人架
    我從來都無係好識愛到不顧一切,可惜

    回覆刪除
  2. 「你買唔到樓我唔嫁你。」

    講得出呢句野嘅女乜唔係好可愛咩?!妳睇,係人聽到都會笑餐死^^

    回覆刪除
  3. 太同意,熟女想要房子自己會買!

    “女朋友唔肯嫁俾我”條 link 好似唔 work喎,雖然我估係我笑到 'look 地‘,又想見識吓果位“女朋友”是如何天姿國色那新聞。

    另,謝謝你在另一 post 叫我“守住”的回應,in case 阿仔他日遇上如此的女朋友,真係不如近身錢!

    回覆刪除
  4. 後生又識諗,算唔算熟女呀?

    回覆刪除
  5. 這個嘛....... 好depends 當時想要咩啦!
    long term vs. short term 各得其所姐. 男人不也是一樣嗎?

    回覆刪除
  6. 唉,花花,可以賞給我一個算了才愛的熟女嗎?

    回覆刪除
  7. 其實最好就係盪女,擦身而過,不留下半片雲彩!嘻嘻!

    回覆刪除
  8. SKII,唔知點解唔得呢?試咗幾次都係唔得,篇文係哩度: http://magician__yang.mysinablog.com/index.php?op=ViewArticle&articleId=2659986

    回覆刪除
  9. 他預計畢業後能月入二萬元 :)

    回覆刪除
  10. assenav ,任何野都要適時而做,'唔當造'就咪做啦!對我來講18、9歲係輕狂的歲月為愛可以做任何野,唯獨不能講金。

    Ebenezer ,好笑同可愛爭好遠喎!

    SKII,也不一定要自己買呀!找個有能力買的也可以,斷斷不會找個書也未讀完的人說要有樓才嫁你囉!

    老麥:當然算啦!係水靈靈的熟女,奇貨可居啊!

    imak ,熟咗傾向長嘅多啲咁囉!

    校長:我想開嘅係妓院唔係交友社喎!haha...

    佛爺:熟女邊有本錢做蕩女喎!

    hkeric ,都好阿嬌下喎!

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails