2012年8月2日 星期四

怪獸家長

在某個屋苑的電梯大堂,有個約一歲多的小孩穿了雙腳底有喇叭的涼鞋,腳一踏地就發出刺耳的聲音。偏偏剛學會走路的孩子最喜歡跌跌撞撞、踩來踩去了,所以刺耳的聲音此起彼落的,在場的大人們都沒出聲,只是側目看看孩子母親。

孩子他媽在眾目睽睽下突然大聲地罵那孩子:「嘈死了,你靜啲得唔得呀?」,「仲嘈?信唔信我打你了嗱!」

才一歲多的孩子聽了這番話當然沒反應啦!進了電梯也還在跺地,在電梯狹小的空間裡聲音更大更刺耳了,於是他媽抓起他的小手用力打了幾下,小手馬上通紅,小孩用更大的哭聲來抗議被打,兩隻小手緊緊抱住他媽的腿,仰著頭用渴望的眼神央求他媽抱抱,他媽由得他在那痛哭衰求,不為所動。

我出了電梯,孩子的哭聲越來越輕也越來越遠直至消失…

7 則留言:

  1. 個小朋友真係可憐,有個咁嘅媽媽。

    回覆刪除
    回覆
    1. 咪係。依加先得嗰歲零仲有排佢捱呀!

      刪除
  2. 我真係「鄧」個小朋友唔抵,既然媽媽比左對「必必」拖鞋佢著,就梗係每行一步都會發出聲響啦。如果媽媽認為呢D係燥音,就唔好比呢對鞋佢著啦!小朋友究竟有咩錯?唉~

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢啲鞋可以引發初學行bb行路的興趣令佢行多啲,咁出街的話大人就可以抱少啲,既然被得佢著出街嫌佢嘈或者影響人嗰陣啦啦聲抱起佢咪得囉!我見個bb都好瘦小下,個媽就肥獅大隻,抱個咁嘅b易過食生菜啦!真係不知所謂!

      刪除
  3. " 我見個bb都好瘦小下,個媽就肥獅大隻" , I am afraid there is child neglect!!

    回覆刪除
    回覆
    1. 咁又冇咁嚴重,個b都著得幾干淨企理,個樣係瘦小唔係瘦弱嗰種。

      刪除
  4. 孩子最無辜!

    自由

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails