2008年6月11日 星期三

討厭婚姻

昨天閱報,看到方中信說在莫可欣誕下女兒的前一天去婚姻登記處注了冊,說是就像一條龍服務般,不結婚怎麽生女兒?不禁想起自己當年也是在臨生女兒前的一個月,才去注冊結婚的。很多朋友都以為我是未婚產女的,因為我根本不認為自己是結過婚的,一紙婚書於我就像方中信說的,是女兒出生証的一部份,大概所有正常的人都不想自己的兒女落個非婚生的名牌吧!

實際上我只是個徹頭徹尾的失婚婦人(你為什麼會認為來這裹看我胡縐亂寫的人90%都是男性呢?不要欺侮我這個電腦白痴好嗎?其實男男女女的網友這裹都有吧)

我非常討厭婚姻制度,認為所有不準備生兒育女的人都不應該結婚,婚書是給兒女的名份而不是給伴侶的,要靠婚姻來維系伴侶間的相親(不要跟我說相愛,沒有愛情頂得住歲月的侵蝕),其實很不現實還很可悲。不要以為我對婚姻的不滿來自父母的離異和自己的所謂失敗婚姻,實際上父母的離異過程很溫文,沒有坊間一哭、二鬧、三上吊的可怕過程,分開以後關係反而比之前更好。而我自己的世人口中所謂的短暫婚姻,分開得也很有風度,我只是忠於自己、忠於愛情,不愛了就離開,因為遇上的是個好男人,我從未要求過的膳養費(他口中的零用錢)13年來月月準時入到我的戶口。所以對於婚姻,我根本就不恐懼,只是討厭,极度地討厭。

賭界有句俗語叫:財不入急門,世事往往就是如此神奇,當二十多歲的女生都天天嚷着害怕嫁不出去的時候,討厭婚姻的我卻每次戀愛都被逼婚。我這個心軟的女人,半生人做得最多的人生大事,就是逃婚。幸好不喜歡那種在酒樓/酒店上演的歡樂今宵式隆重婚禮,幾次臨門脫腳的婚禮都是在風景優美的他鄉,而我寬容的父母只當是多了一次舉家旅行。

所以想告訴你/妳們,很明顯今年二月的拉斯維加斯之婚沒結成。

********************************************************************
一直在修讀心理學(包括NLP)課程,原來希望拿到碩士學位之後再去美國修讀一個短期課程,考取牌照,成為音樂治療師。現在情況有變了,機緣巧合之下認識了本港一位婚姻輔導專家(同時在某大學任教),成了入室弟子。前不久一口氣看了40多個個案的檔案,其中不乏知名人士。一個人知道太多秘密并不是一件快樂的事,很需要很需要自我調節,心理排洪,日後或許在這裹瀉洪,基於職業道德,敬請各位友好不要追問姓名。

婚姻就像各自腳上的鞋子,看上去美好的實則敗絮其中,看上去破爛不堪的倒能爬山涉水,舒不舒服只有自己才知道,切莫糊亂羨慕或替人可怜。

同場加影:去年在上海舍山一會員制高爾夫球會,親眼目睹大美人的退位丈夫攜一約七、八歲餅印男童,"爹地"叫得清脆利落。

19 則留言:

  1. 財絕對是不會入急門,正如【所謂可歌可泣 Oh Yeah I love You】也只是小說裡的戲軌,現實生活不是沒有,但沒這應戲劇性。


    那些期望【嗱,簽左紙喇,走唔甩架。】,即刻話走便走,而且走得很肉酸。不論是勾佬攪女還是不務正業,要分開的,一千份婚書也是無用。

    有很多人的分手是很肉酸,你送過乜乜乜我又付過乜乜乜、你層樓呢首期有 XX % 係我既、我唔要邊個嚟跟你之類,女的興幸自己走得快、男的又高呼【而家唔甩快死得!】。


    .....個案嘛 ...有時,知道太多事情,某程度上也是一種壓力。

    回覆刪除
  2. 曾經看過幾本李維榕的著作, 她的"沙提雅心理治療" 要見晒全家人, 老豆老母兄弟姐妹要齊齊坐埋, 各自表態, 心理輔導/治療之中, 呢派都幾好玩!

    同意結婚只係一張證書, 香港唔少新娘子當婚宴係人生高潮黎玩, 部份更認真到嚇死人, 真係「婚宴大過天」。

    但係, 若然婚後夫婦二人唔付出, 愛情種子都好快瓜柴...

    有幾多人, 睇番自己老豆老母, 會認為佢地之間仲有一樣叫做「愛情」既東西? Hana 講得冇錯...

    回覆刪除
  3. 朋友話:
    一日未畫龜,都仲可以返轉頭...

    回覆刪除
  4. As we age (that's not news), our needs change. So it is understandable when some younger people think marriage is a big deal (re 當婚宴係人生高潮).

    Similarly, some older folks might see companionship as more important than love (re 睇番自己老豆老母).

    Marriage is an institution, and perhaps an economic union for some. More importantly, one must decide whether it is a means or an end in life !!!

    References:
    * http://lotusandcedar.blogspot.com/2007/05/examining-concept-of-means-and-end.html
    * http://lotusandcedar.blogspot.com/2007/05/examining-concept-of-means-and-end_15.html

    回覆刪除
  5. >渣爺

    唔怕講, 自我有意識以來, 冇一晚見過老母同老爸兩個人單獨相處...講到呢度我都有d哀.

    回覆刪除
  6. 兩人相愛,婚姻其實真的並不需要。想用婚姻鎖死關係,其實好傻。

    感情是一種當下狀態,絕不是矢志不移的承諾期貨,嘗試用婚姻制度去鎖死它,當感情不再時,便會造成更艱難的拖拉與傷害。

    若喜歡那種儀式,穿婚紗、拍婚照、找個長輩好友主持一個結合聲明儀式、請飲...都可以,但請遠離法律條文裏的婚姻規範。

    這世界,太多「為婚而分」的事例了,這詞語,可堪玩味啊!

    回覆刪除
  7. 結婚响香港,只係求個方便。

    有好多好多既制度,都令未婚產子會有啲麻煩...

    回覆刪除
  8. >基於職業道德,敬請各位友好不要追問姓名。

    嗯~職業道德上如果要提及個案
    應該將之改頭換面左穿右插
    否則係呢個咁細小既blog界
    咁好彩有人識得案中主角會唔係咁好

    >結婚响香港,只係求個方便。

    o下?
    結婚响香港,一d都唔方便!

    回覆刪除
  9. 能夠如此忠於自己,選擇逃婚,其實也不算太心軟了

    回覆刪除
  10. 翼:

    婚,睇你點結既啫,我同老婆由決定結婚,到搞完晒,只係用左三星期。

    「為求方便」-

    講個真實例子你聽:話說我同米太未結婚但打算生仔時,去家計會做檢查,個姑娘就問米太:「你係想做婚前檢查定係產前檢查?」
    米太:「產前檢查。」
    姑娘:「咁唔該俾份結婚証書泥丫。」
    米太:「吓,但係我係未結婚嗰喎~」
    姑娘:「咁呀,唔做得產前檢查嗰喎。」
    米太:「唔係吓話?!」

    米太跟著與姑娘爭辯了很久,終於理解到,原來「婚前檢查」同「產前檢查」要做既test根本就一樣,所以就費鬼事繼續同個姑娘拗。

    不過呢,個姑娘真係仍然認為「未結婚又點會生仔呢」...對住呢啲人(响香港唔係小數,有啲仲會係你親戚),每次要解釋一輪都煩死你啦。

    又,到攞出世紙嗰時都係,父母未結婚既話,又要去宣誓,又要帶多好多文件,係煩好多既

    回覆刪除
  11. HaNa: "marriage system", in my theory, should be adopted as a "contract system". i.e. Like signing a "Tenancy Agreement", one year "life", one year "death", after 1 or 2 years, review & renew. If OK, go ahead & to playsafe, 1 year renewable contract or 2 yrs, 3 yrs, as you two think fit.

    First I heard about it from my ex-boyfriend during my marriage (94 - 96), he "invited" me to run away with him, "on kui" me asked him whether he'll marry me, he suggested the above "contract" to me.

    Too bad, i declined it & regret for the rest of my life until this moment!

    回覆刪除
  12. >>有幾多人, 睇番自己老豆老母, 會認為佢地之間仲有一樣叫做「愛情」既東西?

    渣老闆做乜咁灰?係咪冇左喵喵既日子好難捱呢?大家都好掛住佢,you're not alone.

    老豆老母既愛情怕且只係我地睇唔倒(可能連佢地都睇唔倒)
    我識一個朋友,印象中佢老豆老母成日都嗌交,差啲仲要搞離婚。點知朋友老豆突然生 cancer ,前後唔夠幾個月就走左,半年之後我返去見 auntie ,佢仲可以同我講返 uncle 走之前發生既事講到喊,auntie 亦唔肯賣樓搬返去同啲仔女住(想留返啲記憶喎)。auntie 就係咁一直日日都以淚洗面,困住自己喺屋企唔肯出街。呢啲事如果喺佢地廿幾三十歲時發生,我諗冇人會質疑佢地之間既係咪愛情。

    回覆刪除
  13. 大文:怕就怕到我恨嫁果陣冇人要啊!哈哈!

    渣爺:婚姻撫導唔同,最好唔俾其他家庭成員知。
    >有幾多人, 睇番自己老豆老母, 會認為佢地之間仲有一樣叫做「愛情」既東西?
    哩句型到丫,唔叫渣爺都唔得啊!


    Morca,畫咗都有得返轉頭嘅,麻煩啲囉!

    回覆刪除
  14. 微豆:看看這篇又如何。
    婚姻合作社;
    http://hana-ox.blogspot.com/2008/05/blog-post_06.html

    Kenka ,咪哀住,你唔好重蹈覆轍咪得囉!

    校長:你係過來人,最有話事權。

    咪兄:對极了

    翼/易亦:>否則係呢個咁細小既blog界
    咁好彩有人識得案中主角會唔係咁好
    你放心我唔講你哩單。haha

    回覆刪除
  15. >鎚

    我斷估, 那個auntie只是喜歡幾十年前那個uncle, 接受不到眼前人. 偏偏愛情係要兩個人都識refresh

    回覆刪除
  16. a a:嘩哩啲男人應該拖去切!

    Rosie Yip ,我就係心軟先會答應結婚丫嘛!人唔到事情發生係唔會知自己的底線係邊架!

    靚鎚:屋企養咗十幾年嘅貓貓狗狗死咗都會喊半年啦!何況係對咗幾十年嘅人!哩樣野同愛情真係冇乜關係,係心理面對生活習慣的改變作出的生物反應。
    你問下學霖兄,佢外父包二奶通哂天,病到死死下返來,佢外母一樣喊苦喊忽,走去服侍。

    回覆刪除
  17. 誰能避免傷逝傷逝?
    但離別是否這樣可畏?
    太多戀愛 曾銘心刻骨
    未及得到那位

    誰還害怕曖昧關係?
    人言又是否這樣可畏?
    怕只怕再擁抱未著迷
    最美好的記憶 都會浪費
    愛過不要浪費


    野孩子上

    回覆刪除
  18. 野孩子:隨着歲月的流逝,有愛的感覺越來越不容易了,所以你們這些年輕人,應該好好珍惜愛的機會。

    回覆刪除
  19. 妳說的這個"年輕人",於我並不適用,怕的是妳大概還比我年輕。

    妳可能忘了"我在尖沙咀的日子"那時候就叫自己"忘愛"。

    看透了冷眼
    心早慣沒有說感嘆
    冷笑似四散
    掩飾我夢裏的燦爛
    情緣就像冷雨斷續往還
    令我飽經聚散常獨行


    野孩子上

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails