2008年6月22日 星期日

理想和現實的距離

有一個已經認識了好幾年的朋友,他很喜歡我(用他的說法是迷戀),卻從來都沒有追求過我,不管我的身邊有沒有另一個他。他喜歡我的程度是隨着我回港,他也從台北遷居到香港,只不過是因為不想和我生活在不同的城市。他從來都不會主動約會我,他總在世界各地飛來飛去地談生意或開會,但是每次出差離港前一定會寄封電郵給我,告訴我行程,每到一個地方總會買一件富有地方特色的飾物送我,回港後卻不會刻意地要求見面拿給我,事實上相識幾年,我們見面的次數不超過十次。

我很貪玩,有一次在msn留言給他說我急需二十萬周轉,讓他方便的話就打到我留下的銀行戶口上,下午查看戶口真的有一個從陌生帳號打進來的二十萬。接著的一個月我不說,他也不問為什麼要二十萬?什麼時候還之類的問題。最終,我自已忍不住把錢還了給他。

有次和男友炒架了,半夜三點打電話給他說想喝酒,他以最快的速度從渣甸山的住所趕到西貢來接我,我們去了蘭桂坊喝酒,零晨六點才送我回寓所的他,原來要趕早上十點的飛機。

前幾天和他在msn聊天,心血來潮的我問了一句:既然你這麼喜歡我,為什麼不正正經經地追求我呢?他的答案甚堪回味,他說:你寕願相信嫦娥住在月亮裡呢,還是自已上去找到那個嫦娥呢?

也許理想和現實永遠都應該有個距離,這個距離不能太遠,也不能太近,這個距離叫:可望而不可及。

18 則留言:

  1. 據說 EQ 高的人, 都喜歡延遲滿足欲望。

    我想, 你朋友最終都會登月, 只怕到時, 嫦娥已跟了吳剛。

    回覆刪除
  2. 也許理想和現實永遠都應該有個距離,這個距離叫:可望而不可及。

    我最能明白箇中意思

    回覆刪除
  3. 我很明白呢位男仕。
    因為得不到的才是最好

    回覆刪除
  4. 做一生的知己很好丫!

    沒有愛,沒有牽掛,又沒有顧慮。

    男粉絲

    回覆刪除
  5. 呢啲男人,好像可遇不可求。我用上【好像可遇不可求】...

    有個人,望著餐廳廚窗的一碟佳肴,自己吃得起,除非那碟佳肴會說:【 No, pls !】,那麼,不如去吃吧。

    人只得一生,既然知道嫦娥在月上,自己又有火箭,不升上空,又怎知【可望而不可及】呢?

    火箭終有一天不能點火,嫦娥也終有一天百年歸老...

    回覆刪除
  6. 也許,hana 姐在他心中,遠看就好像一件完美無瑕無價的玻璃藝術品.

    隔著距離看,hana姐就美麗得不似活在人間.

    但若要他捧著這件藝術品, 他會害怕把玻璃打碎了,

    也怕站得太近了, 看到了玻璃上細微的瑕疵,

    更也許他知道, 他和你若長久生活下去, 會發現許多不夾,

    相見易,相處難,他擔心若在一起,甚麼都會幻滅.

    ~protein

    回覆刪除
  7. Hana姐質素之高
    早叫一部分男士打退堂鼓

    回覆刪除
  8. 樓上嘅醬爆, 請問你還有面目來blog界嗎, 呢度唔係你可以來嘅地方, 人唔話你你自己都知個醜字點寫, 我真係笑左出來, 請返回你的狗窩啦, 人地左仔量子都肯封blog, 你係唔係男人呢? 映衰香港人囉。

    (唔好以為你想嚟就嚟, 我都費事話你, 我而家就挑釁你, 你夠膽就delete 啦, 但呢度唔係你嘅地方, 笑死我)

    回覆刪除
  9. >>做一生的知己很好丫!沒有愛,沒有牽掛,又沒有顧慮。


    男粉絲講得很意思。

    對,有了愛,兩個個體就要相處融合,牽掛、顧慮、要求都來了!

    是甜蜜的,但會到了付出!

    回覆刪除
  10. 是甜蜜的,但會多了付出!

    回覆刪除
  11. 渣兄:嘿嘿!我諗唔會囉!你成日都冇新文出,頭先睇番'半爛片'頓有所悟。情形一如佢認為(只係佢認為遮,查實我邊有咁好丫)我哩套片好正,但就怕睇到一半變爛片,所以索性唔睇,但心入邊永遠都有套渴望睇的好戲。其實係咪都叫自私呢?未參透。

    tt,你做咩都學人匿名丫?你千其咪亂諗野丫!

    老麥:你又感同身受?

    男粉絲:知己也有牽掛和顧慮嘅喎!

    大文:嫦娥可以變架嘛!而且人人都有唔同諗法。

    protein,唔止唔夾,可能總好難頂呢!

    tt,嗱,你咁贊法又唔顯示條link出來,陣間啲匿名又出來功擊我了,我就冇所謂遮,廢事累人罰抄啦!
    又:多謝!唔退得唔得丫?

    匿名:
    >我都費事話你
    既然費事又話?多一事不如少一事,無論如何都多謝你先,只不過呢度亦都唔係你嘅地方。


    校長:知你甜蜜了,就祝你甜多苦少啦!

    回覆刪除
  12. 咁hana 你梗係對你都唔算好有意思, 否則, 點都會呃到佢上手先算既, 哈哈.

    我都有諗過佢係咪"自私"呢, 但我忽然又諗到, 可能係佢自覺自己d 陰暗面連自己都接納唔到, 根本無諗過可能你或其他人覺得完全無問題.

    唔敢愛人, 最大可能係唔夠愛自己.

    回覆刪除
  13. hana姐,
    絕對同意怒火媽媽...

    打麻將既道理...「有食唔食,最大惡極」...想要既,唔自己嘗試去拎,坐係度就覺得自已拎唔到...咁點解拎唔到呢?簡單...因為坐係度,所以就拎唔到...

    想要既,就企起身去拎...咁先似番一個「人」,有番佢應有既「自私」...

    回覆刪除
  14. 黑人、yun,
    似乎男人多數都明,女人多數唔明

    卡臣:可能係:窈窕中女,君子毋~逑

    怒火媽:都係你最明我心。哈哈!
    我諗佢唔係唔愛自己,係太愛自己至真。

    ak,佢渴望要,但未必想要拎返屋企喎,真實我都唔係好明,其實佢呢又唔介意話我知係世界各地獵艷的經歷,但就強調完全冇愛情的成份,最多都係喜歡...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails