2008年11月12日 星期三

四十八塊的快樂

有一次經過郊野,看到別人用簡單的工具在水塘釣魚,覺得很好玩,一直躍躍欲試的。某日和閨中密友茶聚後突然心血來潮走到魚具店買了工具,立即找樂子去。


只需最簡單的魚絲、鉉和魚勾。

再加一盒沙虫,埋單總共用了港幣四十八塊。沙蟲只用了少許,剩下的送了給旁邊專業的釣魚翁,老人家笑得很開心。


真的好容易就釣到小魚兒,這種生長在咸淡水交界處的丁公魚滾湯可是很鮮美的耶。
友人說我雀躍、開心得像孩子似的,我的确好開心噢,因為我骨子裏根本就是個貪玩的孩子,而且簡易釣魚法真的好好玩,快樂原本就是很簡單的嘛!
大家都要快樂噢!

13 則留言:

  1. 好哦, 下次带我去吖 x 2

    There really isn't a correlation between $$$ and happiness.

    I bought a camera a while back (Olympus u1020) and whenever we have time me and Coco would just go around and take pictures of things.

    We are trying to organize the pictures in our website, I will share the link when that is done.

    Would you really dare to eat the fish you catch? Not worried about the water contamination?

    回覆刪除
  2. 妳釣魚唔使用魚餌啦
    大把魚願者上釣啦

    回覆刪除
  3. 謎語題:

    上面郁一郁, 下面會嗌痛
    下面郁一郁, 上面high到震

    猜一活動

    回覆刪除
  4. 好哦, 下次带我去吖.x 3
    快樂..有時可以好簡單!

    回覆刪除
  5. >大家都要快樂噢!

    但係條魚唔快樂喎...

    回覆刪除
  6. 小瓶子 、Desertfox 、行姐:
    好吖!

    Desertfox ,果度係活水來!所以水質都OK,啲魚唔差過街市賣果啲!

    卡臣:有咩?冇喎!

    火鶴:唓,咁容易,不過如果多啲水,下面可能唔會嗌痛喎!

    米兄:條魚都快樂!死過返生怎會唔快樂?因為啲丁公太細條所以釣到都放生佢!

    回覆刪除
  7. "妳釣魚唔使用魚餌啦
    大把魚願者上釣啦"

    完全認同, Hana 姐喎...魚自己都想上釣啦...

    以Hana 姐的條件質素, 吾止水裡的魚上釣, 連不是水裡的男人都願上釣...lol

    回覆刪除
  8. enigma ,你都識叫話Hana 姐啦!Hana 姐就老啦邊夠啲後生女爭吖!咪玩我啦!等我專心砌好間孤婆屋好喎!

    回覆刪除
  9. >Hana 姐就老啦邊夠啲後生女爭吖!
    花姐~咪玩喇熟女既韻味啟係小妹妹可比

    >死過返生怎會唔快樂?
    個嘴穿左個窿喎!咁痛!!又唔係痛一痛之後可以好high果d。

    我以前試過冇用魚餌都釣到一條鯊魚仔...真係願者上釣!
    不過可能佢氣數已盡,比d鬼仔虐待死佢。我後來救返佢放生佢都冇力游喇。從此我唔再釣魚。

    回覆刪除
  10. >死過返生怎會唔快樂?
    我個心夠穿咗個窿囉!我痛完後嘅今時今日真係快樂過從前!!!

    回覆刪除
  11. - 有d人經歷死過返生之後執著報仇/一世都有陰影所以唔快樂
    - 有d人經歷死過返生之後可以睇得化所以會快樂
    - 有d人唔需要有死過返生既經歷都可以一樣咁快樂
    所以死過返生既人唔一定=會快樂。快樂與否係個「人」既決定:)

    然而係「動物」既世界 positive / negative reinforcement 既影響比較直接。所以曾經受到人類殘害而僥倖生存既動物,佢地會傾向懼怕同偏向躲避人類同一切類似曾令佢地受創既環境。除非後來受到有愛心人士既悉心照料喇,否則果種痛苦既經歷會產生影響佢以後行為上既陰影多過產生死過返生既快樂。

    回覆刪除
  12. 我都係覺得釣魚太殘忍所以冇做好耐...

    in fact,死過返生比真係死左仲痛苦

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails