2008年11月20日 星期四

郁手

對上果次偷雞賺些少走咗之後,我一路都冇回頭,賣仔莫摸頭,個市再點升已經唔關我事。之後成交量少,牛皮向下揸住一現金嘅我都冇再蹱個頭埋去,因為低處未算低,係熊市嘅時候,銀行門口的大利是機總係人頭湧湧,証明散戶啲錢總未陰干,亦即係未係時候入市建長倉,個市未跌完!

今日恆指跌果6、7百點,匯豐己跌到上次個最低價,但對比起52周最低價一眾中資股都總有20-30%嘅升幅,匯豐跑輸大市矣......

今日入咗一手匯豐,75蚊邊嘅匯豐太吸引,如果唔係佢被摩笛強奸,跑輸大市我應該會入多啲嘅,因為預期總會跌所以買住一手先。

另外又入咗1398、753、 386、3377,我買股票中意用'市場即造價',睇啱靈感到即到買/沽,唔會在意俾高/沽少一兩個價位,咁樣好過set位,市場瞬息萬變,set價又多搞咗一重腦汁,係初涉股海嘅時候,啃咗太多悔之已晚的苦之後,果一、兩個價位我豪俾你。

16 則留言:

  1. HANA姐不愧是我的網上偶像之一.

    豪氣干雲...

    回覆刪除
  2. >果一、兩個價位我豪俾你。
    果然係女中豪傑!!

    回覆刪除
  3. 我已经被陰干了. x 2

    Bank of America dropped from 24 to 15.

    回覆刪除
  4. 我已经被陰干了. x 3

    回覆刪除
  5. enigma ,我受夠爭小小嘅折魔了。

    行行:有人話我好小女人吖!

    小瓶子、Desertfox 、行行:恭喜先!事關有話依加市場上有好多啱俾人炒嘅人揸住公積金投入股海搵快錢。

    回覆刪除
  6. 公積金都不见了一半啦.

    回覆刪除
  7. 股市成交淡靜=小股民被陰干了。大摩一出報告,就似閻王要人三更死。

    買入753除了要有子彈,還需極大勇氣!

    回覆刪除
  8. 我買股票中意用'市場即造價',睇啱靈感到即到買/沽,唔會在意俾高/沽少一兩個價位>>>>>
    施永青話"高買低賣", NANA姐, 箇中能手了

    回覆刪除
  9. 講得好, 咁既時勢, 小弟都學你唔 set 價了...

    回覆刪除
  10. Desertfox ,依加要睇救唔救通用,救好似唔合理,唔救又骨牌效應,兩難。

    回覆刪除
  11. 小瓶子 :唔見一半所以先搏吖!

    李小龍 :753我有啲情義結,之前佢幫我搵過錢,不過今日都係平手放咗,事關好多人話入唔過喎(學揸老闆話齋:人是感性動物,容易被游說)。

    篤篤篤撐 :只不過飲恨得多,唔飲遮。

    渣兄:set價真係多一重煩惱!

    回覆刪除
  12. $75即管入啦,入左掟埋一邊退休前唔好理!

    回覆刪除
  13. 瓶子兄:MPF這家野當唔存在都同事實相差唔遠...

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails