2008年11月25日 星期二

上星期四入嘅1398今日為止又有11%執,小女人冇大志,又將長線變短炒,走咗先算。

後市仍然唔睇好,救得一間花旗總有幾多要救?再一次証明富者愈富窮者愈窮,連企業/銀行都係越大虧損愈多愈唔容易執笠(但就唔知女人個胸係咪越大越有景?)。

通用汽車,救來都係把鬼,經營不善的大笨象企業政府注資即係等如倒錢入咸水河,揸咗十幾年車,換過唔少款有平有貴有歐洲車日本車,就係冇買過美國車。

係時候做定功課隨時再上車買黃金同白金(白金由高位回落差唔多六成),美國佬係咁印銀紙,啲銀紙真係分分鐘渣都冇,揸住黄金真係世界大戰嘅話,走佬應該都有啖好食啩。

10 則留言:

  1. 买大米和大豆都不错。 真的是世界大战的话也可以一边吃一边卖。

    回覆刪除
  2. 有11%執,仲唔走呀! 人工都無加11%咁多(而家唔炒都要還神,仲話加)

    回覆刪除
  3. 救too big to fall, 唔係經濟原因, 係社會問題, 呢d socail cost, 侷住俾。

    唔知女人個胸係咪越大越有景>>>>
    yesyesyesyesyesyesyesyesyes....
    kakakakakakakaka

    回覆刪除
  4. 美國車大食又易殘,
    依家咁嘅時勢,
    就算政府資助消費者每人五千美元購買通用嘅車都無用,
    人人都寧願要架耗油量低又襟用嘅車.

    > 但就唔知女人個胸係咪越大越有景?

    物極必反呀!

    回覆刪除
  5. Desertfox ,呀?走難喎點帶啊?好啦,一於你帶啦,我就用黄金同你換。

    行行:今日先走執多啲吖!不過都係咪咁貪心好了,留啲位俾人賺。

    篤篤篤撐 :咁我實冇景啦 :(

    小瓶子:蟹都好過渣都冇,我有朋友揸咗國美。

    火鶴 :咪係!

    回覆刪除
  6. 篤篤篤撐 :咁我實冇景啦
    >>>>>
    有有有有有......

    回覆刪除
  7. Gold weighs so much more.

    When there is war, and you have to escape by plane. The plane can't take off because you are too heavy (of course I am not saying you are fat, but carrying a lot of gold). So you get pushed out of the plane.

    回覆刪除
  8. Not the gold being pushed out of the plane? The man can be kept.

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails