2008年11月30日 星期日

串。多事。細路女。

舊文:

5 November2007

《順天命。易於行》

人皆有命,自成一格與生俱來,後天努力雖有幫助,唯只能改善而非改變。盡人事、知天道、順天命、易於行。每人凡事皆有可為,有不可為,若明知不可為而為之,或明知可為而不為之,皆屬違天命、逆天道,人生路必難行。

若干年前開始對周易、紫微斗數、風水、命理、面相產生濃厚興趣,拜師、潜學幾年,也才略通皮毛半毫,這門工課看來窮一生也難通了。倒也好,大智若愚,若通透反而不美,現下對自己的運程略知一二,自知非大富大貴之命,也非艱辛賺錢之格,於投資、理財、生活各方面都釆中庸之道,持之以恆已可一生無憂。善矣。

做過各種不同行業的工作,面對過的各式人等頗為繁多,人的面相其實等如一張人生履歷表,看上一眼,己可略知一二。面相科學點說也是統計學的一種,大富大貴的,苟且偷安的皆有徵可尋。雖說現代科技發達,整容業昌盛,但人的氣色倒是整不過來的。喜歡看似熟非熟陌生人的面相,美不美暫且按下不表,善不善倒先見真章。凡人皆愛聽好話,無耐人生非盡如人意,面善而感有緣的才會說上一兩句中肯的。

女人面相有旺不旺夫之說,值得留意的是還有旺不旺身邊人(朋友、親戚、同學、同事))之意,有的殺傷力還不能小瞧,關乎磁場的能量影射問題,所以看看報紙、時事新聞追蹤,那些慘人慘事的親友難見福態相。於我見了有連累身邊人之相的,無論多美、多好都避之則吉,只心存良善,不會訴於人前。

甚幸吾相尚可言旺...

也是舊文:

2 March2006
《礦泉水的价格》

有沒有想過為什麼同一品牌、容量、包裝的礦泉水在不同的地方賣的價格是截然不同的。上下價格甚至相差十倍,這是因為環境。環境是一個市場。一件東西價格的高低直接與供需双方的購買力相關。即使是同一樣東西,買方的購買力越强,賣方的價格也就變得越高。人要學會不斷地改變自己的環境,把自已置于購買力强的環境去。要相信知識改變命運不是一句空話,准备好就去做吧,八十歲都不會太遲。


***************************************************************
Hana 提到:「人貴自知,知命之餘亦要學會認命,而早知又好過遲知,因為可以早做準備,但有準備又未必有用,一切都要看上天如何安排。
Man proposes, God disposes.
我唔認為e個世界係人創造機會',機會係個天俾嘅。」

好明顯我認為不斷的學習和努力是非常有用同必需嘅,但知命都好緊要,當你準備好哂所有野,最後一步就要睇你條命生成點,個天俾唔俾機會你了。所以我唔明係ck度嘅哩段留言有咩問題,為乜事之後會有連串的質疑同'解畫'。我認為作為識睇中文的炎黃子孫,中文的閱讀同理解能力咁差真係羞家。

現在人人擔心被裁員或者難搵野做,我就從來冇擔心過,東家唔打打西家,哩行萎縮咪做果行囉!公司執笠咪收多啲學生教琴囉!冇人學琴?轉行去酒樓彈古箏囉!再唔係去酒店整中式點心都得!如果做Sales相信以我能言善道的口才都搵到食啩!我總有電單車牌送薄餅外賣都得格喎!你又掂唔掂先?

最憎啲人匿名縮頭龜咁留言阿吱阿咗了,你話我串都係咁話了,慘得過我串得起吖!
*************************************************************

守門員雖然好了解我嘅想法,之不過如果唔係因為果個係你老死,以我咁圓滑的為人處事方式又點會出聲總踩埋米田共呢?所以...嘿嘿...


******************************************************************

唉...我真係越來越細路女了,女人真係唔縱得!

11 則留言:

  1. > 女人真係唔縱得!

    細路女就例外.

    回覆刪除
  2. 帮我看看相好哦 x 2
    睇下我幾時俾人炒??

    娜姐: 唔駛咁慶, 一樣米養百樣人, 笑下算咯!

    回覆刪除
  3. 大師, 我都想學返少少命理算術, 等自己知道咩係可為都好吖....

    我自己讀埋晒啲咁既電子工程,都唔知本身係咪已經不可為而為之,因為嗰時科網都爆左, 讀個時都預左而仍然要讀, 玩作對乎?

    又假若我條命生得唔好但康小姐生得好,咁我倆結合之後會否變成我條命生得好佢條命生得唔好呢?hmm... 好__複雜...

    回覆刪除
  4. Hana:

    你哩兩篇文都係寫喺我未開始寫 blog 之前,好有一種時光倒流的感覺!

    看今追昔,你又比之前更圓融了。一切,你已了然於胸臆之間!

    回覆刪除
  5. 火鶴 :唉...80歲嘅細路女有點兒那個囉!

    小瓶子 、行行:自己知自己事,我得果小小水(離半桶都有好大距離)費事誤人啦!

    靚鎚 :你企係盞燈隔離,盞燈燃亮咗你,但盞燈本身并唔會滅,除非你整熄佢格遮。

    回覆刪除
  6. 校長:看回舊文小女子感慨萬分,原來博文最終是寫給自己的話。

    回覆刪除
  7. 為o左一o的冇100% 客觀答案o既問題而針鋒相對, 係好無謂的. 討論, 可以好理智又有風度的. 面對冇風度o既辯客, 最好都係一笑致之, 要知道, 嬲人, 係等於嬲自己(人都快老o的o架!)

    回覆刪除
  8. 唔係點會咁快80勾吖!

    回覆刪除
  9. 東家唔打打西家,哩行萎縮咪做果行囉...呢句好正!百份百認同!!

    回覆刪除
  10. Denzel Leung ,人樂觀啲會開心啲

    回覆刪除

淡极始知花更艷,愁多焉得玉無痕。

Related Posts with Thumbnails